Uzinele pe care Dacia și Ford le dețin în România profită din plin de creșterea semnificativă a vânzărilor înregistrate în segmentul SUV-urilor în Europa.
Potrivit unui raport publicat de compania de analiză Jato Dynamics, Dacia Duster a înregistrat în luna februarie vânzări de 15.012 unități pe continentul european, în creștere cu 32% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, SUV-ul de la Mioveni s-a apropiat de Dacia Sandero, care s-a comercializat în 15.895 de unități, corespunzător unei creșteri puternice de 20%.
Parcursul excelent al noii generații Duster este vizibil și în strategia uzinei Dacia, întrucât SUV-ul acoperă peste 62% din producția actuală. Cu aceste performanțe, Duster a fost în luna februarie a 16-a cea mai vândută mașina din Europa, în timp ce Sandero ocupă poziția a 12-a în acest clasament.
Ultima lună de iarnă calendaristică a fost pozitivă și pentru Ford EcoSport. SUV-ul american a înregistrat 6.900 de unități vândute, în creștere cu 67% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Începând din luna octombrie a anului trecut, toate unitățile Ecosport comercializate în Europa sunt produse la uzina pe care Ford o deține la Craiova.
Conform așteptărilor, cea mai vândută mașină din Europa a fost și în luna februarie Volkswagen Golf, cu aproape 37.000 de unități, urmată la mare distanță de Renault Clio, cu 24.000 de unități.
În schimb, locul 3 a fost adjudecat de Peugeot 208 după o luptă echilibrată cu Ford Fiesta, Volkswagen Polo și Nissan Qashqai, toate cele 4 modele înregistrând peste 19.000 de comenzi.Via Jato
Comentarii (0)