NOTĂ: Acest articol reprezintă o păcăleală de 1 aprilie. Orice asemănare cu realitate este pur întâmplătoare.
După ce Citroen a introdus propriul său parfum de maşină integrat în sistemul de climatizare, iar Infiniti a creat o ventilaţie care putea simula mirosul de iarbă proaspăt tunsă, Seat anunţă o revoluţie în domeniu. Constructorul spaniol promite că viitorul său SUV, anticipat deja de conceptul 20V20 în cadrul Salonului Auto de la Geneva, îşi propune să schimbe percepţia olfactivă a mediului înconjurător pentru toţi clienţii săi.
Noul SUV al mărcii spaniole va dispune de un sistem de climatizare cu odorizant încorporat, botezat Seat Scent. Acesta porneşte odată cu ventilaţia maşinii şi este disponibil în trei versiuni: cu miros de jamon, cu miros de paella şi cu iz de sangria. Pe lista potenţialelor arome s-a aflat şi mirosul de chorizo, însă inginerii Seat au renunţat la el pentru că putea fi confundat foarte uşor cu cel al salamului de vară românesc.
”Am vrut să le arătăm clienţilor noştri ce înseamnă Spania. Am vrut ca noul nostru SUV să fie o experienţă senzorială completă. Clienţii noştri vor iubi mirosul uşor afumat al unei pulpe generoase de jamon. Paella le va aduce mereu aminte de fructele de mare, iar izul de sangria va deschide apetitul pentru nopţi lungi petrecute în cluburile din Ibiza”, a declarat Juan Manuel Desiderios, coordonatorul departamentului de dezvoltare a SUV-ului Seat.Noul sistem de climatizare va fi disponibil chiar de pe versiunea standard, selectorul de arome fiind poziţionat pe display-ul central al maşinii. Seat anunţă că cele trei arome vor avea o durată de viaţă de doi ani sau 100.000 de kilometri.
Comentarii (4)