Ineos Grenadier a fost dezvăluit pentru prima dată în 2020. În acel an, constructorul britanic a bătut palma cu Daimler (acum Grupul Mercedes) și a preluat fabrica Mercedes din Hambach, Franța. Acolo este produs Smart EQ ForTwo. Modelul de teren va intra în curând în producție, iar livrările vor începe în vara acestui an.
Compania și-a propus să construiască 25.000 de mașini în fiecare an la uzina din Hambach. Din vara acestui an, Grenadier va ajunge, oficial, și în România. Modelul de teren va fi vândut în țara noastră de către Automobile Bavaria, cel mai mare reprezentant BMW din România.
În prezent, Ineos colaborează cu acest distribuitor pentru a amenaja un showroom nou. Potrivit comunicatului oficial, acesta ar trebui să fie gata în câteva luni și va fi inaugurat în vară. Pe lângă asta, Ineos oferă și un program de training pentru partenerul de distribuție și pentru tehnicienii de service.
Astfel, țara noastră reprezintă unul dintre cele 160 de puncte de vânzare din întreaga lume pentru Ineos Grenadier.
Compania dorește, ca până la sfârșitul anului, să ajungă la 200 de puncte de vânzare în peste 50 de țări din lume.Klaus Hartmann, directorul pentru Europa al companiei a declarat: „Am ales un partener care cunoaște utilizatorii de autovehicule 4x4 și nevoile acestora și are experiență în furnizarea de servicii excepționale pentru satisfacerea clienților noștri. Împreună cu acest partener, suntem convinși că vom reuși să oferim clienților Grenadier consilierea, informațiile și sprijinul de care au nevoie”.
Deocamdată nu se cunosc multe detalii tehnice despre acest model. Grenadier va fi disponibil cu două motorizări BMW, una pe benzină și una diesel. La interior se remarcă un ecran central tactil de 12.3 inch, cu integrare Apple CarPlay și Android Auto.
Ineos nu a dezvăluit prețurile noului model. Acestea vor fi dezvăluite la momentul lansării oficiale, alături de numeroase detalii tehnice.
via Ineos
Aici il imaginez si pe un ARO resuscitat. O masina basic doar de "calarit" , fara Apple car play and shit, la un pret decent, nu 50k euro cum sigur o sa fie Grenadier.
Sa nu credeti ca daca are forme de Aro o sa fie la pret de Aro.
Si G Klasse are forme de Aro...
Deci nu va fi mai ieftina ca un Defender actual, cei care o vor achizitiona in schimb mizeaza pe faptul ca va fi mai fiabila decat ce produce JLR.
Practic se doreste a fi cal de povara (cei care au ferme, rezervatii cu vanat, firme ce ofera tururi gen safari in Africa, organizatii gen Crucea Rosie, Halo, etc) de care "tragi" 15-25 ani.