Constructorii auto pun din ce în ce mai mult accent pe dezvoltarea unor soluții de mobilitate pentru clienți, pentru ca aceștia să poată controla mai ușor anumite funcții banale ale mașinilor.
Cel mai nou exemplu este oferit acum de Mazda, care a anunțat lansarea unei noi versiuni pentru aplicația mobila MyMazda pentru clienții SUV-ului electric MX-30.
Prin intermediul noii aplicații, clienții MX-30 au posibilitatea de a gestiona procesul de încărcare al bateriei, inclusiv identificarea unei stații de încărcare, navigarea până la stație, închiderea vehiculului sau localizarea de la distanță a mașinii.
În plus, prin intermediul aplicației, șoferii au posibilitatea de a controla durata de încărcare a bateriei sau a autonomiei pe care doresc să o atingă. De asemenea, MyMazda poate fi utilizată și pentru reglarea de la distanță a temperaturii și a sistemului automat de climatizare. Noua aplicație este disponibilă pe platformele Googe Play Store și Apple AppStore.
Aplicația MyMazda oferă o platformă personalizată care a fost dezvoltată de compania de servicii digitale Orange Business Services, care face parte din operatorul francez Orange, împreună cu furnizorul japonez de servicii de telecomunicații KDDI.
"Odată cu versiunea evoluată a aplicației MyMazda și primul nostru vehicul electric, Mazda MX-30, introducem servicii de conectivitate auto în toată Europa care vor elimina barierele dintre mașină și șofer și vor crea o experiență unică de utilizare", afirmă Martijn ten Brink, vicepreședinte vânzări și servicii clienți, Mazda Motor Europe.
Via Mazda
Comentarii (0)