Lansat pe piața din România în urmă cu doi ani, Jaguar I-Pace primește acum o serie de îmbunătățiri importante caracteristice unor SUV-uri premium.
Modelul electric este primul vehicul Jaguar care primește sistemul de infotainment Pivi Pro cu diagonală de 12.3 inch, care mizează pe un procesor mai rapid și un timp mai scurt de pornire. De altfel, producătorul britanic susține că sistemul integrează o baterie pentru ca sistemul de navigație să se inițializeze în câteva secunde.
Grafica sistemului de infotainment este inspirată puternic din lumea smartphone-urilor, cu numeroase funcții utile accesibile rapid din home screen.
De asemenea, Jaguar a introdus un update și la grafica legată de gradul de încărcare al bateriei și autonomia estimată, care teoretic este mai precisă. Standard, sistemul de infotainment oferă compatibilitate cu Apple CarPlay, în timp ce compatibilitatea cu Android Auto este disponibilă doar pe anumite piețe. În plus, I-Pace este disponibil opțional cu încărcare wireless.
O altă noutate importantă este că încărcătorul clasic pentru wall-box-uri casnice cu viteze de încărcare de până la 7 kW este înlocuit acum cu un încărcător tri-fazic capabil să încarce cu până la 11 kW.
Avantajul este că cei care încarcă acasă vor obține cu 53 de kilometri mai multă autonomie pentru fiecare oră de încărcare, în timp ce o încărcare completă durează 8.6 ore. Pentru stațiile de încărcare rapidă, viteza maximă de încărcare suportată este în continuare de 100 kW.
Nu lipsesc nici noutățile de design, însă acestea sunt mai puțin spectaculoase. Modelul poate fi comandat în trei noi culori de caroserie, și anume Caldera Red, Portofino Blue și Eiger Grey, grila frontală are un nou finisaj, iar jantele de 18 inch sunt înlocuite acum cu jante de 19 inch în cazul versiunilor S.
La interior, sistemul de camere video de 360 de grade devine standard, în timp ce camera video de marșarier ClearSight este oferită în premieră ca opțiune. Nu lipsește nici un nou sistem de ionizare cu filtru pentru particulele PM 2.5.
Via Jaguar
Cuvantul "tri-fazic" (sau ""tri-fazat" pentru ca am mai vazut scris in presa si asa ceva), in limba romana CORECTA nu exista....el se scrie totdeauna TRIFAZIC sau TRIFAZAT (de fapt, alcatuit din trei circuite monofazate) se refera la cele trei faze R, S si T prin care se distribuie energia electrica peste o anumita putere, solicitata de unul sau mai multi consumatori.....
Este exact ca cum ai scrie - evident GRESIT: tri-color sau tri-cicleta sau tri-unghi.....
In rest, faina masina...