Așa cum Porsche Cayenne a salvat compania într-un moment de impas la începutul anilor 2000, așa plănuiește și Aston Martin să dea locvitura cu DBX. După vânzări în scădere în 2020 din cauza pandemiei, britanicii își pun speranțele în SUV-ul lansat anul trecut.
America reprezintă cea mai mare piață pentru Aston Martin. Ed Moran, președintele interimar Aston Martin America, a declarat că există un interes mare pentru modelul DBX. 90 de exemplare sunt vândute în fiecare lună, iar directorul unei reprezentanțe din Miami susține că SUV-ul este o revoluție în segment.
Moran este încrezător că SUV-ul va readuce compania la numărul de 2000 de vânzări pe an, la fel ca în perioada pre-COVID. De asemenea, DBX are un rol crucial în planurile de dezvoltare pe viitor.
Aston Martin DBX dorește să fure clienții brandurilor rivale. Bentley Benteyga și Lamborghini Urus au demonstrat că există o piață pentru SUV-urile luxoase, iar Ed Moran este optimist că DBX va putea face față concurenței.
SUV-ul britanic se vinde bine în partea de sud a Statelor Unite ale Americii, dar este destul de popular și în climatul nordic.
Sistemul de tracțiune integrală îl face o alegere ideală pentru cei din Colorado, Chicago și Canada.Via: carscoops.com
Comentarii (0)