Suspensia viitorului Mercedes S-Klasse va avea performanţe "magice"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes testează în prezent două tehnologii noi, care se pregătesc să debuteze pe piaţă în următorii trei ani. Este vorba despre aşa numitele sisteme Magic Body Control şi Magic Sky Control, două sisteme diferite, gândite pentru a maximiza confortul din habitaclu.
Primul sistem ajută, după cum o spune şi numele, la controlarea ţinutei de drum şi este aşteptată să debuteze pe piaţă în 2013, odată cu lansarea noilor generaţii S-Klasse şi CL. Din primele informaţii se pare că este vorba despre un grup nou de amortizoare, botezat şi "covorul magic", capabil să absoarbă mult mai bine neregularităţile suprafeţelor de rulare.
Sistemul a fost inspirat de tehnologia modelului de competiţie Sauber Mercedes C11, responsabil pentru o serie de victorii importante ale germanilor în 1990. Tehnologia, dezvoltată în parteneriat de ZF şi Daimler, va fi, bineînţeles, adaptată cerinţelor unui model de lux, cu un control hidraulic foarte exigent.
Potrivit inginerilor germani, tehnologia Magic Body Control va fi capabilă să absoarbă în proporţie de 80% vibraţiile generate de suprafeţe de rulare cu neregularităţi.
Chiar şi aşa, sistemul va oferi o stabilitate mult îmbunătăţită.Alături de Magic Body Control, Mercedes testează şi magic Sky Control, responsabil pentru filtrarea luminii în habitaclu. Mai exact, este vorba despre un acoperiş panoramic cu cristale, capabil să îşi modifice transparenţa până la albastru opac, pentru a filtra cât mai bine razele soarelui.
Cristalul folosit de Mercedes a fost dezvoltat în Statele Unite şi este actualmente produs de Hitachi. Acoperişul promite că nu vor exista compromisuri în materie de spaţiu, comparativ cu ceea ce vedem în prezent pe piaţă. Sistemul inovativ va debuta în viitorul apropiat, pe noua generaţie a modelului SLK.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Apple a lansat oficial noua sa aplicație pentru sistemele multimedia auto. Noua aplicație se numește CarPlay Ultra și față de sistemul obișnuit, noua aplicație este afișată pe toate ecranele mașinii, inclusiv pe instrumentarul digital. (16.05)
-
Mercedes-Benz a anunțat că va adopta tehnologia steer-by-wire din 2026, ceea ce înseamnă că nu există o conexiune mecanică între volan și roți. Astfel, devine primul constructor german care integrează acest sistem în modelele de serie. (23.04)
-
Volkswagen a lansat o actualizare software care aduce printre altele și celebrul joc Pac-Man. Jocul va fi disponibil pentru aproximativ 300.000 de exemplare vândute în Europa. (16.04)
-
Programul Rabla 2025, pentru persoane fizice, debutează în 19 iunie
-
Noul Volvo XC70, dezvăluit în imagini neoficiale: SUV pentru piața din China
-
Noul Alpine A390: 470 CP pentru cea mai puternică versiune și 555 km autonomie
-
Planor terestru
-
Skoda readuce la viață modelul Favorit sub forma unui concept
se pare ca lexus demult a implementat aceasta tehnologie sau cel putin o detin...