Atunci când te afli în 2016, ești o marcă auto și împlinești venerabila vârstă de 75 de ani, posibilitățile de a te face remarcat în era online sunt nenumărate. Și totuși, Jeep a profitat de faptul că este cel mai cunoscut brand al lumii atunci când vine vorba de off-road și a reușit să amestece imaginea legendară a brandului cu o idee nebună. Iar din amestec a ieșit inversul a ceea ce-și doresc constructorii auto în ziua de astăzi: cel mai puțin accesibil showroom auto din lume.
Noul "showroom" a fost deschis în nord-estul Marii Britanii, în regiunea North Yorkshire, pe culmea unor dealuri care mărginesc Marea Nordului. Accesibil exclusiv cu mașini 4x4 sau după o plimbare lungă pe jos pe trasee speciale dedicate celor care vor să facă mișcare, cel mai neobișnuit showroom din lume a primit chiar și oaspeți în cele trei zile în care a fost deschis, pragul fiind călcat de turiștii și trecătorii mirați că vârful de obicei golaș al dealului e mai animat decât de obicei.
Aceștia au putut să admire mașinile expuse sau să se înscrie în Jeep Owners Group, comunitatea de pasionați care recent a fost deschisă pentru înscrieri și în România.Pentru ca ideea Jeep să fie una completă, showroom-ul de 3.5 tone a fost tractat pe culmea dealului din Robin Hood's Bay cu ajutorul unui Grand Cherokee 75th Anniversary, o versiune specială construită cu ocazia celebrării celor trei sferturi de veac a mărcii americane. În plus, la locul faptei a fost expusă întreaga gamă Jeep, implicit un exemplar din celebrul Willis Jeep, modelul militar care a reprezentat piatra de temelie a legendei care înconjoară brandul off-road.
Comentarii (1)