BMW testează un sistem de atenuare a sunetului pentru motoarele diesel
La fel ca în cazul variantelor existente M50d din gama BMW, echipate cu un diesel tri turbo de 3.0 litri cu șase cilindri în linie, singura transmisie din ofertă va fi o automată cu opt trepte de origine ZF și tracțiunea integrală va fi standard. Ulterior, motorul diesel quad turbo este așteptat să apară și în oferta altor modele BMW, chiar dacă acestea nu sunt specificate încă.
Cel mai probabil, X5 și X6 vor fi disponibile în compania acestei combinații de motor și transmisie.Șeful diviziei M de la BMW: "Nu vedem un viitor pentru transmisiile manuale"
Cel mai puternic motor diesel din oferta actuală BMW asigură 381 CP și 740 Nm și este oferit pe variantele M50d ale lui X5, X6, Seria 5 și Seria 7. Propulsorul respectiv este depășit în materie de putere și cuplu doar de unitatea V8 TDI de 4.2 litri disponibilă în gama Porsche Cayenne, care livrează 385 CP și 850 Nm, respectiv de TDI-ul V8 din oferta Audi A8, care anunță aceleași specificații. Noul nivel de putere al diesel-ului cu patru turbine de la BMW l-ar face pe motorul cu șase cilindri în linie să surclaseze V8-urile care au o cilindree mai mare cu 1.2 litri decât el.AC Schnitzer prezintă o variantă diesel tri-turbo de 430 CP a lui Z4
Via BMWBlog
Si apoi, nu prea ma mira comentariul tau...
Baieti, vedeti ca acum procesoarele de la computere, tablete si telefoane sunt OCTA-CORE, deci daca vreti sa fiti la moda trebuie sa puneti 8 TURBINE, nu conteaza pe ce motorizare, dar suna bine pentru smecheri.
Pe viitor, pentru a se incadra in normele de poluare impuse de uniunea europeana, BMW va anunta si motorul in 2 timpi propus pentru X5 si X6 si daca nici asta nu-i va multumi pe fani, va aparea sistemul cu pedale si lant ca la hidrobiciclete, sa pedaleze si pasagerul din dreapta, dar macar la interior e confort de BeHemWeu =))
Se pare ca industria auto a devenit un circ mai ceva ca parlamentul Romaniei: BMW-uri cu motoare in 3 cilindri, Toyote cu motoare de BMW ... Ne indreptam in directia cea buna... Mai urmeaza sa vedem Mazda cu motor de VW, Honda cu motor de Ford si Subaru cu ce s-o mai alege.
audi, e drept ca experimental, scoate peste 400 dintr-un trei litri cu 3 turbine, din care una electrica
@ pai da...e greu sa vorbeste limba aceasta romaneste :P de acolo miile de manute rosii
Totusi ce ma dezamageste cel mai tare este ca nu se implementeaza astfel de strategii si pentru motoarele pe benzina, care vor fi depasite la performante de afumatorile cu aditiv si tot atatea filtre de particule.
Sunt fan benzina.
pe serioaselea acum ... de ce draq nu un 3L 1,5l cu 200cp + ceva electric pe la 150kW cu un set de acumulatori de 30-40kWh ? Ar fi clar mai economic si ar misca vaporasul ala intr-un mare fel.
motorul BMW M12/13 turbo de 1500 cc cu 4 cilindri, in varianta de calificari livra cca. 1400-1500 CP
In cazul BMW o sa avem un motor cu 6cilindri la care fiecare 3 au cate doua turbine ... cam cum Renault are 4cilindri/1,6l+2turbine=160CP, doar ca la BMW avem 2x [3cilindri/1.5l+2turbine=187CP] ... un pic mai bine :)
Mare prost esti ba. Un motor care foloseste benzina scoate acea putere cu un consum de carburant imens. Toata lumea stie ca randamentul unui motor diesel e superior celui unui motor alimentat cu benzina. 40% vs 30% pentru motoarele mici destinate automobilelor si ceva mai mare la motoarele mari ale vapoarelor. Chiar daca camera de ardere are volumul X, pentru putere e logic ca ai nevoie de foarte mult oxigen si foarte mult combustibil.
Sau dupa 3 ani merge la casare.