A doua generație Opel Insignia a debutat în 2017 și, în urmă cu doi ani, a primit un facelift. Asta înseamnă că o nouă iterație Insignia ar putea fi prezentată în 2024, iar britanicii de la AutoExpress susțin că vom face cunoștință cu o mașină complet nouă.
Mai exact, Opel Insignia va fi transformat într-un SUV de dimensiuni mari. Spațiul din habitaclu va fi extins, garda la sol va fi mai ridicată, iar portbagajul va avea un volum de încărcare generos, susține aceeași sursă.
Noul Insignia ar putea fi dezvoltat pe arhitectura eVMP, adică o versiune îmbunătățită a actualei EMP2. În consecință, ar urma să fie oferit chiar și într-o versiune pur electrică.
Nu vor lipsi motorizările termice care, mai mult ca sigur, vor intra în componența unui sistem plug-in hybrid.
via AutoExpress
https://www.youtube.com/watch?v=QRYMrS_WuFw
Ca să rezum întru duhul esenţialului: risipă, artificialitate, eco-emfază şi mult zgomot pentru nimic…Nu-i de mirare, aşadar, că birocraţia din Germania se lasă greu impresionată.
Îți explic eu ce o sa facă. Kw la statia de încărcare rapidă este 2.5 lei. Înmulțește matale cu consumul in kw al teslei și vei vedea că,... Daa dieselul e mai economic. Și mai ecologic. Am văzut niște Tesla model 3 de sărbători și asamblarea nu mi inspira încredere. Parca ar fi asamblata de niste dorei din aplecatii din deal .
Acum voi încerca o parafrază. Îmi mărturisea cineva odată: “Cu cât cunosc mai bine oamenii, cu atât iubesc mai mult animalele”. În context, eu decretez: cu cât răsar mai multe “SUV”-uri, cu atât mă îndrăgostesc mai intens de…sedanuri/coupé-uri.
În rest, vorba lui Kiro: R.I.P. Opel :(
Daaaar, cu cei 52 litri fac vreo 700 km fugărind mașina și vreo 1000 mergând băbește, ceea ce Tesla nu poate nici cu cea mai mare baterie de 82 kwh.
Ca să nu mai zic că eu alimentez în 5 minute, pe când Tesla cu toată superîncărcarea tot stă 20-25 minute pe puțin. Și dacă vrei să îi dai cu 130 km/h pe autostradă constant, clar nu mai ai autonomia aia măricică pe care o clamează. Deci mai pierzi și o grămadă de timp pe drum.
Iar la celelalte mașini electrice încărcarea durează mult mai mult.
*pe mine m-a anunțat distribuitorul că de la 1 ianuarie voi plăti acasă 1.48 lei față de 0.80 până acum cel puțin până la 31 martie 2022, deci pot crește prețurile și la încărcare rapidă.
https://spotmedia.ro/stiri/opinii-si-analize/anul-marii-neghiobii