Popularitatea sedanurilor de clasă medie a scăzut pe măsură ce atenția clienților s-a îndreptat către SUV-uri. Tocmai din această cauză, mai mulți producători de automobile încep să renunțe încet la acest tip de caroserie, printre ei numărându-se și Volkswagen.
La începutul acestui an, constructorul din Wolfsburg a oprit definitiv producția lui Passat sedan în Europa.
Acum, francezii de la Renault au făcut același lucru în privința modelului Talisman. Spre deosebire de Volkswagen, care a păstrat totuși varianta break a lui Passat, marca din Hexagon a renunțat și la Talisman Estate.
Mai mult, constructorul francez pare să nu aibă un succesor pregătit pentru Talisman.
via Motor1
Atât că mulți își iau SUV cică pentru poziția mai înaltă la volan și siguranță. Dar când piața va fi compusă din 80-90% SUV-uri, avantajele astea vor dispărea. Vei vedea șoseaua mai de sus, dar nu și celelalte mașini. Și va dispărea și așa zisa siguranță comparativ cu celelalte mașini.
Cei care ii deplangeti soarta, de ce nu v-ati cumparat unul?
"de regula nu las un SUV sa mi se bage in trafic in fata pentru ca imi blocheaza vizibilitatea."
O mostră de "civilizație" în trafic!
Pacat de Talisman, dar sigur vor recupera vanzarile cu Arkana...si alte struto-camile care vor mai aparea. Astept SUV-ul coupe cabrio.
O masina practica are hayon care se deschide cu totul, nu capac de lada ca sedanul. De asta oamenii obisnuiti cumpara Suv, combi, hachback.
Intr-adevar, sedanul este singura caroserie care se preteaza la masina cu sofer (nu o sa vezi un manager cu sofer care sa mearga intr-un combi). Si de aceea, nu prea are rost sedan la marcile de buget, ci doar la marci premum (din nou, un manager o sa mearga cu A6, nu cu un Talisman).
Dacă este liber în fata, nu are nevoie de tine "sa-l lasi".Cand nu este loc și ai putea sa-l lași, recunosti ca procedezi la fel de "civilizat" ca DanG!:))
La masa premium nu este loc pentru Renault nici dacă ar vrea, si atunci ar trebui sa încerce sa optimizeze modelele, costurile si sa ofere masini practice, flexibile, la preț cât mai mic si dacă se poate mai fiabile, cam au de suferit din aceasta cauza.
De ce Dacia a avut succes? Dinamica, performante, design, optionale, tehnologie? Doar preț VS ce poți face cu ia, si la fel nu ar strica ceva mai multă fiabilitate si la Dacia. Știu in Kia Forte (Cerato pe unele piețe), are 5 ani aproape 120.000 km si este in stare excelenta fără nici o problema notabila. Unde locuiesc rugina este o problema, dar la Kia totul ok. Cu ei concurează Renault si nu este ușor deloc…