Reuters susține că a intrat în posesia unor informații privind strategia de viitor a grupului Hyundai. Potrivit agenției de presă, asiaticii vor reduce cu 50% numărul disponibil de motoare cu combustie internă, acest plan fiind aprobat în luna martie.
“Este o mișcare importantă, întrucât resursele pot fi acum alocate pentru investiții în motoare electrice, baterii sau tehnologia fuel cell,” potrivit surselor citate de Reuters.
Hyundai nu a confirmat informațiile, însă a transmis că va accelera tranziția către o gamă de vehicule “prietenoase cu mediul”, cum ar fi cele pe baterii (BEV) sau alimentate cu hidrogen (FCEV).
O altă sursă din cadrul companiei susține că Hyundai ar fi oprit dezvoltarea de noi motorizări pentru mașinile cu combustie internă, pe fondul costurilor ridicate cu electrificarea.
Via Reuters
dacă aș fi fost psiholog și nu doar pisălog mai ziceam una-alta despre resemnarea obligatorie tip ”asta e” și alte bălării eco-dictato-complicate dar mă lipsesc.
M-am uitat pe listele astea si nu i-am gasit!
https://de.wikipedia.org/wiki/Internationaler_Motor_des_Jahres
Numai bine!
daca credeti voi ca sunteti mai destepti decat mii de ingineri/proiectanti/specialisti in domeniu, toba de carte, cu viziune, experienta si practica in orice aplicatie in domeniul mobilitatii, va invit pe voi sa schimbati directia.
dar nu la 180 grade !!!
Voi ce căruțe mai produceți și în secolul 21 ???????????
Falimentul !!!
Iar comparația cu trendul din 1911... Am râs copios. E chiar hilar să faci o asemenea paralelă.
Seat era aşa, la fel, curajos, până să fie cumpărat de VAG (care a avut marile avantaje, dar uite că acum Seat sunt mai fade, mai timide)
Oricum nu e primul producător care renunţă la orice dezvoltare pe termice şi că le lasă aşa, din inerţie, să moară
Nu e de domeniul bunului simt sau al evidentei sa pui 500kg de baterii pe o masina banala si sa ceri 35-40k pe ea si sa spui ca asta-i viitorul.
Ar fi de bun simt ceva pe la un kwh/kg cu un cost de 20-30$/kwh, incarcare rapida, comportament cat de cat similar la temperaturi mari sau mici si minim 3-4000 cicluri de incarcare descarcare cu degradare pana in 20%.
Iar miile de proiectanti/cercetatori/ specialisti/ingineri sunt pusi la treaba in directia electrificarii in urma unor decizii politice nu in urma cererii din piata. Sa speram ca vor atinge ceva din dezideratele de mai sus.
scuze deci pentru neobrăzarea faultării lu domnu progres și vă implor să nu mă internați în gulag, da?