Surse: Hyundai a oprit dezvoltarea de motoare „tradiționale” pentru viitoarele mașini

de Paul Cosma
Joi, 27.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai va scădea numărul de motorizări “tradiționale” pentru modelele din grup, iar resursele vor fi investite în dezvoltarea mașinilor electrice, potrivit unor surse din cadrul companiei.

Reuters susține că a intrat în posesia unor informații privind strategia de viitor a grupului Hyundai. Potrivit agenției de presă, asiaticii vor reduce cu 50% numărul disponibil de motoare cu combustie internă, acest plan fiind aprobat în luna martie. 

“Este o mișcare importantă, întrucât resursele pot fi acum alocate pentru investiții în motoare electrice, baterii sau tehnologia fuel cell,” potrivit surselor citate de Reuters. 

Hyundai nu a confirmat informațiile, însă a transmis că va accelera tranziția către o gamă de vehicule “prietenoase cu mediul”, cum ar fi cele pe baterii (BEV) sau alimentate cu hidrogen (FCEV). 

O altă sursă din cadrul companiei susține că Hyundai ar fi oprit dezvoltarea de noi motorizări pentru mașinile cu combustie internă, pe fondul costurilor ridicate cu electrificarea. 

Via Reuters

Comentarii (15)

  • aolo ... si ce se fac bietii oameni care lucrau la "inventarea" lor? ca astia care le produc mai au timp sa iasa la pensie pana ies si motoarele din fabricatie, dar la "proiectanti" le-a dat la temelie de azi
    20 5
  • Pentru că motoarele cu combustie și-au cam atins limitele. Practic sunt aproape ieșite din spiritul vremii. Place, sau nu, dar asta e.
    16 30
  • netam-nissan
    eu deduc că nu vă place e-spiritu vremii, dle ds - altfel aveați o Tezla la avatar și nu un DS istoric superb, dar nociv-fumigen.

    dacă aș fi fost psiholog și nu doar pisălog mai ziceam una-alta despre resemnarea obligatorie tip ”asta e” și alte bălării eco-dictato-complicate dar mă lipsesc.
    35 10
  • average driver
    ce? hyundai fac si motoare?
    M-am uitat pe listele astea si nu i-am gasit!
    https://de.wikipedia.org/wiki/Internationaler_Motor_des_Jahres
    14 5
  • si-or fi atins limitele, dar ce te faci ca cele care vor sa le inlocuiasca nu se ridica nici macar la nivelul ala? Nu este un progres.
    21 7
  • @netam-nissan, era doar o constatare, nu despre ce-mi place mie. Personal sunt deschis noutăților și mă adaptez ușor noului. Iar expresia "asta e" nu reflectă resemnarea mioritică (atît de caracteristică romanilor) ci doar un fel de "vrem-nu-vrem". Istoria și viitorul nu prea țin cont de dorințele și capriciile personale. Cît privește mașina de la avatar am ales-o pentru că o consider una dintre cele mai frumoase mașini din istorie și pentru că sunt fan DS. A o compara cu Tesla (apropo, Tesla cu s, nu cu z) este ca și cum ai compara un mobilă de artă cu una de la Ikea.
    Numai bine!
    10 16
  • @@ds, textul zice "iar resursele vor fi investite în dezvoltarea mașinilor electrice". Este clar că hotarîrea este a la longue și nu de azi pe maine iar scopul este de a fi, cel puțin, la același nivel cu motoarele termice.
    6 13
  • Anonim
    @ ds sa nu zicem hop pana nu am sarit gardul !! A mai fost un tred din asta prin 1911 si s-a fasait . Iti spun sigur ca acuma masina electrica nu este viabila ca unica masina de familie . Nu mai dezvolta noi motoare din simplu motiv ca pana in 2025 raman normele astea de poloare . Toata lumea vinde deja motoare euro 6 D nu baga bani in ceve ce nu este presant . Normal baga banii in electrice ca asta este marea isterie modiala. Si eu astept masina electrica cu autonomie reala de 700 de km in orice conditii de temperatura, fara sa fac economie la confort sa trebuiasca sa merg fara clima vara . Sa o pot incarca in MAXIM 15 minute fara sa astept la coada sa se elibereze o statie de incarcat . Sa vad ca sunt suficiente statii de reincarcare ca nu cedeaza reteaua electrica cand or fi zeci de mii de masini la incarcat in acelas timp . Ca la ce retea avem acuma vara daca este canicula si baga toti clima in priza cade cel putin de 2 ori pe saptamana curentul, ca este praf transformatorul . Fiecare face cum crede numai ca romanul NU ARE bani de o electrica scumpa ! Cei care se arunca acuma pe electrice sunt cei cu bani la care masina electrica este a doua sau a treia masina in famile plus unele firme ca sa dea bine in fata clientilor lor, ca vai ce firma ecologista au ei.
    22 8
  • 3698141345
    gasca de retrograzi de pe AM voteaza mereu negativ constatari de bun simt ale evidentei doar pentru simplul motiv ca nu le place lor directia in care merge lumea si progresul tehnologiei.

    daca credeti voi ca sunteti mai destepti decat mii de ingineri/proiectanti/specialisti in domeniu, toba de carte, cu viziune, experienta si practica in orice aplicatie in domeniul mobilitatii, va invit pe voi sa schimbati directia.

    dar nu la 180 grade !!!
    8 33
  • Dănuț Alin Niță
    ALOOO Dacia !!!!!!!
    Voi ce căruțe mai produceți și în secolul 21 ???????????
    Falimentul !!!
    6 20
  • @Anonim, de acord și nu prea că o electrică nu poate fi unica mașină într-o familie. Eu cred că poate fi. Mă rog, chestii de stil de viață. In momentul de față o hibridă este ideală.
    Iar comparația cu trendul din 1911... Am râs copios. E chiar hilar să faci o asemenea paralelă.
    7 15
  • Edikkk
    Sunt maşini DS sau Citroën care dau clasă de design multor altor mărci

    Seat era aşa, la fel, curajos, până să fie cumpărat de VAG (care a avut marile avantaje, dar uite că acum Seat sunt mai fade, mai timide)


    Oricum nu e primul producător care renunţă la orice dezvoltare pe termice şi că le lasă aşa, din inerţie, să moară
    9 18
  • Sectia agitati
    Cu cat citesc mai multe comentarii scrise de edikk (si calingura 3698141345),cu atat mai bine inteleg de ce extraterestii refuza sa ne contacteze.
    26 6
  • @3698141345
    Nu e de domeniul bunului simt sau al evidentei sa pui 500kg de baterii pe o masina banala si sa ceri 35-40k pe ea si sa spui ca asta-i viitorul.

    Ar fi de bun simt ceva pe la un kwh/kg cu un cost de 20-30$/kwh, incarcare rapida, comportament cat de cat similar la temperaturi mari sau mici si minim 3-4000 cicluri de incarcare descarcare cu degradare pana in 20%.

    Iar miile de proiectanti/cercetatori/ specialisti/ingineri sunt pusi la treaba in directia electrificarii in urma unor decizii politice nu in urma cererii din piata. Sa speram ca vor atinge ceva din dezideratele de mai sus.
    24 5
  • netam-nissan
    ce șoc al viitorului anterior trăiesc, mai dihai ca Toffler - vor fi fost deci 3698141345 dictatori într-unu singur pe AM și noi retrograzii fără grade ca EL behăiam liberi...
    scuze deci pentru neobrăzarea faultării lu domnu progres și vă implor să nu mă internați în gulag, da?
    34 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru