Tesla Motors are nevoie de resurse financiare consistente pentru a începe producţia lui Model 3, iar CEO-ul Elon anticipează că bugetul de investiţii necesar doar pentru anul curent va fi de aproximativ 750 de milioane de dolari.
Tesla a obţinut aproximativ 400 de milioane de dolari de pe urma precomenzilor realizate pentru Model 3, însă suma este insuficientă, motiv pentru care Musk a admis că producătorul va fi nevoit să vândă o parte din acţiuni pe bursă americană.
"Nu cred că vrem să ne bazăm prea mult pe rezervările clienţilor ca sursă de capital. Poate funcţiona ca o plasă de siguranţă, dar nu ca o sursă principală de capital. Va avea sens să obţinem o anumită sumă de bani pentru a ne asigura că avem cash la îndemână", spune Musk.Analiştii băncii Barclays estimează că Tesla Motors are nevoie de o rundă de finanţare de circa 3 miliarde de dolari, care ar putea avea loc până la jumătatea acestui an. Banii nu vor fi însă folosiţi doar pentru producţia lui Model 3, ci şi pentru finalizarea fabricii de baterii din Statele Unite şi extinderea reţelei de superchargere. În prezent, cel mai mare acţionar Tesla este Musk, care deţine 22% din acţiuni.
Via Automotive News
De cand am cumparato numai probleme am avut.
2 injectoare cazute la 30.000km, turbo dus la 60.000km, pompa de ulei la 70.000km, iar filtrul de particule e pe duca si am uitat sa va spun de EGR. :)))))))))))))))))))))
Din momentul in care omul se plange presei ca la Model x a trebuit sa stea cu mana pe usa 30 km pana acasa, ptr ca nu se inchidea, care-i de fapt un Model S resapat, din momentul in care lumea reclama sofware-uri neterminate, display-uri care ingheata, masini care te scot de pe drum, scurtcircuite neprevazute rezultate cu incendii, etc etc. eu zic ca se numeste SCANDAL cauzat de fiabilitatea proasta.
Pana si Tesla recunoaste ca banii platiti pe defectele aparute mult prea devreme in garantie, ar putea fi folositi ptr a creste cashflow-ul, adica plati banale precum angajati, furnizori etc. Ne mai miram de ce n-au capacitatea de a produce? Mai e cazul sa mentionam pierderea de peste 280 mil. $ in din ultimele luni pentru a sublinia managementul prost? Ce va mai trebuie?
Ce spune presa despre Autopilot defectuos?
"Now, it is worth questioning why Tesla would release unfinished software to its customers, who are driving real cars in the real world?
Of course ! " Sursa: The Verge
http://techcrunch.com/2016/04/20/tesla-model-x-owners-finding-car-doors-wont-shut-windows-wont-close/
http://www.wired.com/2016/04/teslas-model-x-bigger-problems-faulty-falcon-doors/
http://www.consumerreports.org/cars/tesla-reliability-doesnt-match-its-high-performance/
http://www.autonews.com/article/20160504/OEM/160509936/tesla-posts-282-million-1st-quarter-loss
http://www.automarket.ro/stiri/in-sfarsit-avem-o-explicatie-incendiul-suferit-de-un-tesla-model-s-in-70059.html
http://www.automarket.ro/stiri/tesla-model-s-o-mai-ia-si-razna-unii-posesori-acuza-electrica-americana-ca-66919.html
Other problem areas include:
Inoperable wipers
Leaking battery cooling pumps
Out-of-alignment trunk and hatchback latches
Persistent wheel-alignment issues