După ce a anunțat debutul prin intermediul unui teaser video, Bentley a lansat oficial noul Continental Supersports, cel mai puternic model din istoria constructorului englez.
Nimeni nu se aștepta ca cea mai puternică versiune a popularului Continental GT să depășească pragul de 700 de cai. Mai exact, motorul W12 a fost modificat pentru a produce 710 cai putere și 1017 Nm.
Nu e de mirare că Bentley susține despre Continental Supersports că este și cea mai rapidă limuzină de pe planetă. Afirmația, deși curajoasă, este susținută de cele 3.5 secunde necesare pentru a atinge 100 de km/h și de viteza maximă, care ajunge la 336 de km/h.
Bentley susține că până și varianta decapotabilă va fi capabilă de performanțe apropiate: 0-100 km/h în 3.9 secunde.
Pentru a ajuta limuzina să ofere o ținută de drum exemplară, Bentley a preluat sistemul torque vectoring de la Continental GT3-R, a instalat discuri de frână din carbon ceramic și jante de 21 de inch, care cântăresc cu 20 de kilograme mai puțin decât cele standard. La cerere, clienții pot primi și o evacuare mai ușoară, din titan, care mai salvează alte cinci kilograme. Chiar și așa, Bentley Continental Supersports cântărește 2280 de kilograme.Pentru a putea fi deosebit de celelalte versiuni, Continental Supersports vine cu spoilere noi, extensii din fibră de carbon, un deflector din același material, praguri laterale și o capotă tot din fibră de carbon.
Evacuarea are acum terminații de culoare neagră, ca de altfel și mânerele portierelor, conturul suprafeței vitrate, grila frontală și blocurile optice.
Opțional, clienții pot comanda și un eleron fix din fibră de carbon.Interiorul păstrează grija pentru detalii, specifică Bentley. Este vorba despre o tapițerie în trei culori, cu o cusătură diamantată pe scaune și pe panourile ușilor, cu inserții din fibră de carbon și cu 10 tipuri de lemn pentru care pot opta clienții.
De ce e inferior ? Ca nu are display-uri ieftine cat jumatate de bord ca la S ? Ca nu arata la fel ca un Renault Laguna coupe din spate ? Ca nu mai are inca 2 modele aproape identice ca el ? De aia e inferior ? :))))
Conti GT e perfect inca de la aparitia din 2003 parca. Nici nu avea nevoie de facelift sa fie in top-ul coupe-urilor de lux. Iar Conti GT e lux pe cand S coupe e doar premium !
Chiar daca are 2,3 tone, noul Conti GT SS n-are cum sa fie deci vreodata "cea mai rapidă limuzină de pe planetă".
700 de cai impresionau in anii `90. sa puna 2000+cp daca sunt smecheri.
ca indiciu lesne de obs pt oricine priveste greutatea celor 2 modele... in rest sigur ca i s-au adus imbunatatiri, sigur ca e luxos, sigur ca e frumos... dar tot inferior ramane Merțanului (care si el e tot in categoria lux nu doar premium... in premium e C-Coupe...)