SURPRIZĂ: Saab va produce din nou maşini
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cine credea că linia de asamblare Saab a fost deja sigilată se înşeală. Constructorul suedez se încăpăţânează să supravieţuiască, deşi toţi încearcă să îl îngroape definitiv. Cel puţin pentru o scurtă perioadă de timp, uzina din Trollhattan nu va înceta să funcţioneze, iar roboţii vor continua să sudeze părţile componente.
Nu este vorba despre un investitor surpriză şi nici despre o salvare miraculoasă, din păcate. Situaţia dramatică a rămas neschimbată pentru constructorul suedez, aflat în faliment. Cu toate acestea, o parte din angajaţii uzinei suedeze se vor întoarce la muncă în perioada imediat următoare pentru a asambla restul maşinilor rămase neterminate pe linia de producţie.
Potrivit unor informaţii neoficiale, pe linia de asamblare stau înşirate aproximativ 100 de maşini neterminate. Ultimul lot va fi finalizat şi apoi scos la vânzare, înainte ca Saab să-şi închidă porţile definitiv.
Rămâne încă nelămurită problema asigurării service-ului pentru maşinile vândute până în prezent.
Legislaţia îi obligă pe suedezi să asigura garanţie şi reparaţie.via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
@l.thomas: imi place profilul tau :))) , totusi vad ca te-a lovit Lodgy, de faci show pe toate articolele cu noul model :)))
@dan_grc: ai mare dreptate.
In rest, sper ca SAAB sa isi revina, sa scoata ceva inovator.
Cred ca anumite interese blocheaza aceasta marca deosebita, cu un caracter aparte. Pe de o parte, speculatiile care doresc sa fie cumparata foarte convenabil , pentru ca mai apoi sa se profite cat mai mult de istoria si inovatiile SAAB, pe de alta parte politica de tip consumist.
Din pacate, in aceste vremuri, unii considera ca nu mai este loc pentru o marca ce se doreste si este deosebita. In timp ce apar diferite modele de nisa si multe automobile realizate pe platforme comune, consumismul incearca sa aiba un cuvant greu in ceea ce priveste supravietuirea unora, care au cautat mereu sa nu cada in greseala acestei uniformizari globale. Economia de consum nu doreste sa arate mila nimanui, daca nu se incoloneaza disciplinat si ascultator in liniile trasate si impuse.
Unii critica aceasta marca pentru ca nu ofera performante sau pentru ca nu este in tendintele actuale. Aceia nu cred ca au inteles ce inseamna SAAB. Cum bine spunea cineva, ''masina cea mai buna este aceea care-mi place''. Fiecare are dreptul sa-si spuna o parere, atata vreme cat poate exista un dialog civilizat. Bine ca @automarket mai sterge anumite comentarii care depasesc limita bunului simt. De asemenea, fiecare are dreptul sa-i placa o marca anume, sa fie fan. Adevaratii pasionati nu se bucura cand o marca, oricare ar fi ea, are probleme. Cand cineva se considera pasionat de masini, stie ca nu exista masina perfecta si nu jubileaza atunci cand apar dificultati pentru o marca, indiferent care ar fi aceea.
Cum bine spunea maestrul Octavian Paler, in viata dansului a invatat ca are dreptul sa fie suparat din cand in cand, dar nu are dreptul sa fie rau. Este problema unora daca-i indeamna firea la rautati, de aceea nici nu este cazul sa conteze ce spun ei, pentru ca este problema lor.
Am dat un titlu acestui comentariu, tocmai pentru ca am consideratie pentru realizarile, inovatiile si istoria scrisa de marca SAAB. Indiferent de ceea ce se va intampla, marca va exista pentru cei care stiu ce inseamna pentru industria auto. Personal imi doresc sa supravietuiasca, in ciuda conditiilor vremurilor actuale. Daca nu se va intampla asa, cred ca marca nu are cum sa dispara. Pentru cei care stiu ce insemna SAAB, numele sau merge mai departe. Cred ca existenta lor inseamna victoria marcii. Au reusit sa transmita pasiuni si sa aiba fani adevarati. Oameni care cred in lucruri temeinice, lucruri care capata personalitate prin munca celor care le-au realizat. Daca ar fi sa rezum ceea ce au reusit sa transmita in timp cei care au muncit si muncesc inca sa realizeze modelele SAAB, ma gandesc ca au reusit sa transmita un foarte bun echilibru intre forma si continut.
Felicitari, maestre @SaabCuantic, pentru pasiunea si elocventa dovedita fata de marca SAAB !
Fie ca masinile bune sa continue sa dea nastere si anul acesta la discutii interesante si civilizate!
Un an mai bun tuturor!
Nu in ultimul rand, pentru modul frumos in care explici si ai cautat sa te faci inteles in decursul timpului in legatura cu aceasta marca deosebita, pentru acele ganduri care cred ca au ajuns la sufletul multora.
Imi place rezonanta gesturilor si faptelor care insemna rezistenta. Supravietuire si dorinta de a ramane in picioare. In fond, ceea ce se intampla cu SAAB, cred ca poate sa insemne un exemplu pentru noi toti. Un exemplu pozitiv, care spune ca in viata sufletul omului este bine sa stie cum sa traiasca, nu sa ia forma unui semn de intrebare.
si singurii fani din Romania la fel, unul face semne sataniste si crede ca doar il imita putin pe jay-z la avatar altul e comunist inrait si pace.
http://www.youtube.com/watch?v=6kitT3PaImw
Tipul de mai sus, care se dispretuieste pana si pe sine insusi, va fi prins "in ofsaid" la chemarea inevitabila a supremei Judecati daca nu va renunta sa-si blameze semenii pe motive fals temeinice. Este evident ca face aluzie la ztele si la mine, iar ceea ce ma uimeste este ca a primit cateva "unde verzi" pentru "subtilitatea" lui !? Si mai este limpede ca nu-si poate aroga nici o imagine veridica si concludenta despre comunism. Pe vremea lui "Ceasca", eu am fost sculat de parinti cu noaptea in cap timp de cinci ani, ca sa ma duc sa stau la cozi imense pentru o jumatate de paine si o jumatate de litru de lapte pe zi pe cap de locuitor, ca si pentru un iaurt lesinat, o sarlota flescaita si alte "trufandale" strict cartelizate, dupa care reveneam acasa si plecam la scoala de regula cu doua mere in papornita, ca n-aveau ai mei batrani ce sa-mi dea altceva, dar niciodata nu m-am revoltat impotriva anarhiei economice de atunci, n-am bombanit nimic la adresa sistemului politic conducator si nu m-am dat "disident" postdecembrist, cum n-a facut-o nimeni cu mintea lucida, ba, paradoxal, tot vederi politice "de stanga" ma anima strasnic si sigur ma vor urmari pana la inchiderea capacului :)
In incheiere, sa nu incurcam borcanele: eu ii socotesc inteligenti nu pe cei care acumuleaza vaste cunostinte din universul high-tech, de la tembelizor sau de pe cyber-space, cum se preteaza actualmente mai toata lumea la parada extatica a "omni-scientei", "multi-potentei" si "pluri-preocuparilor", ci pe cei care citesc carti alese si sunt implicati trup si suflet in situatii, riscuri si provocari din care este imposibil sa nu ramana cu invataminte utile...pe vecie ;)