Acum, după ce am aflat prețul și, deci, ne-am calmat ieșirile investiționale, să aflăm câte ceva despre mașina vândută. Având în vedere numărul foarte mic de exemplare produse de Koenigsegg, modelul One:1 a devenit rapid unul dintre "clasicii moderni" ai lumii auto, foarte mulți milionari fiind gata să scoată din conturi sume serios mai mari decât prețul de listă inițial al modelului suedez: 2.5 milioane de euro. Dar, pentru că mașina nu poate fi găsită foarte ușor, doritorii sunt nevoiți să se așeze la coadă în așteptarea momentului în care vreunul dintre cei 7 proprietari din toată lumea se hotărăște să facă ordine în garaj și să se orienteze spre altceva.
Deși prețurile discutate mai sus pot părea imense pentru o mașină, lucrurile încep să se clarifice dacă privim spre fișa tehnică a lui Koenisegg One:1.
Ne aducem aminte că numele vine de la faptul că modelul suedez are un raport masă/putere de 1:1 (1360 CP și 1360 kilograme) și că performanțele afișate sunt fantastice: 0-400 km/h în 20 de secunde și 400-0 km/h în doar 10 secunde. Sub capotă, modelul scandinav are un motor V8 twin-turbo de 5.0 litri.via Goodwood RR
@Scorpionul...exact! pentru ca sunt doar 7 si pentru ca e a unei companii cvasinecunoscute acum cativa ani si pentru ca probabilitatea ca aceasta firma sa mai existe peste alti 20 de ani este infima.
...dar n-as atatia bani.
Pen'că se întâlniră un șeic din Qatar, cu doi șeici din Arabia Saudită, cu un șeic din Bahraib și cu un șeic din Dubai.
Și ce să vezi! Jumate dintre ăștia crăpară de ciudă (Allahu Akbar!) că ei n-au un Konigggsegesggeg One:1 d'ăsta (numa' numele și face juma de milion de parai!).
Păi să vedem: unu se rătăci prin Brunei (Allahu Akbar!), 'fo două prin China (la infidelii comunisto-capitaliști) și unu fu luat de un murican în Amurica (diavolii planetei, Allahu Akbar!)
Acu' înțeleseși?
Pe urma cand vezi cum accelereaza pe langa un Bugatti Veyron, ramai mut. In plus, este o masina pur suedeza. Iar cand astia se apuca de facut ceva, e foarte foarte greu sa-i mai depaseasca cineva.
Aia stiam si eu ca sunt cativa in lume care se bat pe ele. Si sunt mai multi decat nur. masinilor produse asa ca cererea e mare si pretul creste fiind bataie pe ele. Dar un om intreg la cap cantareste lucrurile si cumpara ce am scris eu mai sus. SI alea sunt tot supercaruri ! Si ai 3 - 4 nu 1 ! Iesi mai bine...
Ce vand baietii astia aici e modelul de teste, prototipul.
De aia si costa atat. Ca e mai cu mot.