Esential
660 | de cai putere oferă Mercedes CLS63 AMG după tuningul Vath. |
325 | de km/h este viteza maximă a noului Vath CLS63 AMG. |
660 | de cai putere oferă Mercedes CLS63 AMG după tuningul Vath. |
325 | de km/h este viteza maximă a noului Vath CLS63 AMG. |
Mercedes CLS este unul din modelele care au atras atenţia tunerilor germani. Tocmai de aceea, versiunea de performanţă CLS63 AMG nu putea face excepţie. Cea mai nouă reinterpretare vine de la specialiştii Vath, care au preferat să se concentreze doar asupra a ceea ce se ascunde sub capotă.
Exteriorul nu primeşte decât un set de jante de 20 de inch, un spoiler frontal, un deflector posterior şi un eleron discret pe portbagaj.
Marile îmbunătăţiri se regăsesc la nivelul motorului V8. Vath a mărit capacitatea cilindrică până la 5461 cmc, a introdus un kit botezat V63RS, a optimizat admisia de aer şi răcirea şi a înlocuit sistemul de evacuare. Rezultatul acestor modificări a fost obţinerea unei puteri totale de 660 cai şi a unui cuplu motor impresionant, de 960 Nm.
Cu aceste resurse, Vath CLS63 AMG poate accelera de la 0 la 100 de km/h în 3.9 secunde şi poate ajunge până la 200 de km/h în doar 12 secunde. Viteza maximă se opreşte la 325 de km/h. Pentru acest pachet de putere, clienţii lui CLS63 AMG trebuie să scoată din buzunar un total de 12.800 de euro.
Pe lângă caii putere, Vath oferă şi o nouă suspensie care coboară garda la sol cu 20 până la 40 de mm, estimată la 980 de euro.
Nu lipsesc nici frânele îmbunătăţite, care mai costă încă 590 de euro.La interior, Vath a introdus un volan sport, un vitezometru care indică 360 de km/h şi mai multe inserţii din fibră de carbon.
via | zercustoms
De pe la vreo 16 ani am evoluat si mi-am dat seama ca asta este o discutie penibila, ca e vorba despre filosofii diferite, fiabilitate, consum, confort in exploatare, toate astea in utilizare zilnica.
Daca nu s-ar lua in seama ca am enumerat mai sus, orice constructor ar putea scoate peste 1000 de cai si dinr-un motor de 2 litri.
Asa ca, ramane datoria celor care fac tuning prin garaje sa stoarca atatia cai din motoare, sa mearga cu ele la o "liniuta", iar apoi sa le bage inapoi in garaj, pt. reparatii si reumplerea rezervorului.
Deci, tu cati ani ai?
-1,6 turbo, pe benzina, de 156 de cai si 250 Nm la numai 1250 rpm de pe noul B-Class;
1,8 turbo, pe benzina si 204 cai de pe SLK;
-2,1 diesel bi-turbo de 204 cai pus pe aproape toate modelele.
Au motoare pt. toate gusturile. Si mai urmeaza.