Supercentru de design Nissan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nissan a inaugurat un studio complex de design care va avea rolul de a centraliza toate proiectele marcii legate de aspectul creativ. Noul studio dispune de 42.000 de metri patrati si se afla langa Centrul Tehnic Nissan din Atsugi, in Japonia.
Cladirea face parte dintr-un program amplu dezvoltat de Nissan incepand cu anul 2001, cand constructorul nipon a promis ca va extinde centrele proprii de design in lume. "Cea mai recenta investitie in viitoarele noastre capacitati de design reprezinta o dovada ca Nissan intentioneaza sa ramana un lider in perimetrul creativ auto", a afirmat Shiro Nakamura, seful designului la Nissan.
Noul centru global de design a fost creat pentru a imbunatati relatiile de colaborare dintre membrii biroului de creatie Nissan si companiile de planning al produsului, de dezvoltare si de aprovizionare. Studioul este un pas imens facut inspre designul digital si procesele conexe pe care Nissan le dezvolta in cadrul companiei. Noua cladire este compartimentata in avantajul fiecarui membru al unui proiect.
Iar aici nu sunt inclusi doar designeri ci si ingineri, modelatori si alti angajati Nissan. Pe langa acestea, exista o "Galerie de informatii" in care designerii se pot pune la curent cu ultimele inovatii si trenduri mondiale in materie.Centrul din Atsugi este al saselea pe care Nissan il deschide la nivel global, acesta alaturandu-se celui din Harajuku (Japonia), celor doua din Statele Unite (San Diego si Detroit), celui din Londra si celui din Taiwan.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (0)