Supercentru de design Nissan
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nissan a inaugurat un studio complex de design care va avea rolul de a centraliza toate proiectele marcii legate de aspectul creativ. Noul studio dispune de 42.000 de metri patrati si se afla langa Centrul Tehnic Nissan din Atsugi, in Japonia.
Cladirea face parte dintr-un program amplu dezvoltat de Nissan incepand cu anul 2001, cand constructorul nipon a promis ca va extinde centrele proprii de design in lume. "Cea mai recenta investitie in viitoarele noastre capacitati de design reprezinta o dovada ca Nissan intentioneaza sa ramana un lider in perimetrul creativ auto", a afirmat Shiro Nakamura, seful designului la Nissan.
Noul centru global de design a fost creat pentru a imbunatati relatiile de colaborare dintre membrii biroului de creatie Nissan si companiile de planning al produsului, de dezvoltare si de aprovizionare. Studioul este un pas imens facut inspre designul digital si procesele conexe pe care Nissan le dezvolta in cadrul companiei. Noua cladire este compartimentata in avantajul fiecarui membru al unui proiect.
Iar aici nu sunt inclusi doar designeri ci si ingineri, modelatori si alti angajati Nissan. Pe langa acestea, exista o "Galerie de informatii" in care designerii se pot pune la curent cu ultimele inovatii si trenduri mondiale in materie.Centrul din Atsugi este al saselea pe care Nissan il deschide la nivel global, acesta alaturandu-se celui din Harajuku (Japonia), celor doua din Statele Unite (San Diego si Detroit), celui din Londra si celui din Taiwan.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (0)