Ferrari dezvoltă în prezent un sistem de propulsie hibridă care să utilizeze un motor tradiţional pe benzină şi un motor electric care să asigure o autonomie de aproximativ 48 de kilometri. Această distanţă este practic suficientă pentru a putea străbate un oraş de dimensiunile Bucureştiului fără să pelezi la puterea motorului termic. De altfel, Ferrari vrea să adopte o astfel de strategie ca urmare a faptului că marile capitale europene, printre care şi Londra, intenţionează ca până în 2025 să permită circulaţia în centru doar maşinilor electrice.
Planurile sunt detaliate în cadrul unei cereri pentru obţinerea unui patent depasă de Ferrari care a fost obţinută de publicaţia Autocar.
Unitatea de propulsie descrisă în patent este dedicată maşinilor cu motor amplasat frontal, însă poate fi adaptată şi pentru alte configuraţii. Cel mai probabil, o astfel de propulsie hibridă va fi oferit pe înlocuitorul lui Ferrari F12 Berlinetta, însă documentele oficiale nu au nicio referire la un potenţial model.Ferrari LaFerrari (foto) este în prezent singurul model al constructorul italian cu propulsie hibridă şi a fost lansat în 2013, însă acesta este disponibil în numai 499 de exemplare. Anterior, Ferrari a mai prezentat un concept hibrid, pe numele său 599 GTB Hybrid.
Pe de altă parte, acelaşi patent dezvăluie că Ferrari vrea să introducă o nouă structură pentru maşinile sale, prin care partea frontală şi motorul amplasat central să fie integrate în cockpit. Acest lucru ar scădea timpul necesar producţiei şi ar uşura procedurile de service.
Via Autocar
Marketing, frate.