- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
General
Ultimele stiri din General
-
Primul monopost de Formula 1 al celor de la Mercedes-Benz este scos la vânzare. Mașina cu care Juan Manuel Fangio a câștigat două titluri mondiale în anii 50 are o valoare estimată la 50 de milioane euro. (26.11)
-
Producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. (22.11)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Prețuri noul Audi Q5 în România: start de la 55.300 euro
- BMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în Ungaria
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Superbicicletele Mercedes: 4000 €
Si ce pret are!
In alta ordine de idei, Jonny, de unde zici ca ai ciordit bicileta aia? Incredibil!.. De ce nu ma mira ca ai Logan?
Poate scoate si Dacia o gama de bicicleta si toti Loganosii isi vor cumpara una langa bijuteria din garaj.
Oare cat vor cere pe una? Si din ce material ar fii facut? Hmm...sper sa aiba macar lant...
Noi, cei prosti, cu salarii intre 200 si 500 Euro (/ luna, nu /Luna) ne cerem umil scuze Dvs. care, cu siguranta, aveti un venit "mult mai extraordinar" datorat IQ-ului ridicat (>600 kHz ?!) pe care-l "posedati".
Numai ca, fie-ne iertat, nu intelegem unde am gresit noi "logan-stii" aici. Paremi-se ca tot domnia voastra aduceti vorba despre mult-iubitul nostru "Logan".
P.S.: Mai vezi-ti de treaba ta, baga un profiterol si plimba-te cu "masina ta fitoasa" prin "Universul tau limitat"!
restul e doar dorinta.
Vai de tara asta!!
Numai bine!
In princiu nu comentez "aiurea-n tramvai". Mi-am permis sa iau pozitie aici pentru ca un individ care se autonumeste allroad si-a permis sa ma jigneasca pe mine si atatia altii care prefera masina Logan folosind atribute precum: "frustrati forever", penibili, jalnici, "patetici cu porcaria voastra de judecata", tarani, marlani, prosti.
Un individ, care in felul in care scrie, da dovada crasa de inculura si bun simt.
Din punctul meu de vedere o masina face cam cati bani dai pe ea. Din pacate, veniturile romanilor nu sunt deloc mari si, tinand seama de acest lucru, Logan-ul este una dintre masinile cele mai convenabile (asta nu inseamna ca noi "logan-istii" suntem mai prosti).
O masina de 7.500 euro face 7.500 iar una de 30.000 Euro face 30.000. Mi se pare absurd insa ca cineva cu un venit mediu in Romania sa se supraindatoreze cumparand o masina de 25-30.000 Euro. Sa nu uitam ca veniturile romanilor sunt in medie 250-300 Euro/luna si sunt foarte, foarte multi care nu castiga nici macar atat. Facand o operatie simpla de impartire vei observa ca e nevoie de 100 luni in care acel cineva sa munceasca "numai si numai" pentru a-si cumpara o astfel de masina. Pentru cine-si permite nu-i nicio problema, din contra, chiar le recomand sa achizitioneze o masina mai buna.
Vorbesti aici de 10.000 Euro pentru un Logan dar uiti sa precizezi ca este vorba de un Logan "full options" de 1,6 MPI sau 1,5 DCI si ca pretul include TVA, un lucru foarte important pentru ca majoritatea vanzatorilor scapa din vedere acest amanunt.
De fapt masina incepe propriu-zis de la 6.400 Euro si de aici, in functie de preferinte, poti sa adaugi. O masina straina cu toate optiunile, din aceeasi clasa cu Logan-ul, nu e in niciun caz 10.000 Euro. E mult mai scumpa. Daca imi arati un singur exemplu eu imi scot palaria in fata ta si imi fac "mea culpa".
Ca remarca: in niciun caz nu cred ca tara a ajuns cum a ajuns din cauza mea sau a unora ca mine, din contra.
Revenind la oile noastre, pardon la bicicletele noastre (parca prea am fost "off topic"), sunt de parere, la fel ca si gege, ca o mare parte din pret il reprezinta brand-ul. Daca merita sau nu banii astia, prefer sa ma abtin!
Numai bine!
Luati o pauza :)
Au facut si cei de la BMW biciclete si au avut tot preturi asa de " mici " .Ei le considera biciclete de colecti si au pus accentul mai mult pe cei care au bani ptr cele mai scumpe modele.Si daca tot e sa vorbim de biciclete, detin o cursiera la 1500 euro, in care nu am mai bagat bani si ma tine de vreo 5 ani.Sa nu incepem sa vorbim si de componente ca si Campagnollo, Shimano,Truvativ, DT, etc.
Sunt game de piese la toti producatorii de piese ptr cursiere la care numai o singura piesa poate costa si 400 euro.Si ca o informatie nevinovata Lance Armstrong a avut la dispozitie la proba de TTI ( Time Trial Individual ) o bicicleta in valoare de aprox 8000 euro.
Asa ca va rog nu va mai certati pe niste lucruri care unora li se par anormale ,iar altora ( si ma inscriu in categorie ) le plac la nebunie.
Sa mai vorbim de cei care isi cumpara o masina la 3-4000 euro si fac tuning de inca pe atit? Sau cei care isi cumpara televizoare cu 100 si ceva de milioane , ca de e la moda sa ai plasma?
Fiti , va rog , seriosi . Multumesc ptr viitoarele comentarii!
STIMA !!