Știm deja că noua generație Audi A5 Coupe este programată să își facă apariția cu ocazia unui eveniment special, desfășurat la începutul lunii viitoare, mai exact în data de 2 iunie. Până atunci însă, Audi a pregătit o serie de imagini teaser, care nu trădează foarte multe detalii despre noul model.
Noul Audi A5 va fi dezvoltat pe platforma MLB a grupului Volkswagen și va beneficia de aceleași motorizări diesel și benzină ca în cazul fratelui cu patru uși. Modelul va încerca să revină puternic în segmentul coupe-urilor medii, acolo unde activează în prezent Mercedes Clasa C Coupe, BMW Seria 4 și Cadillac ATS Coupe.
Principalul atu în fața rivalilor va fi masa mai redusă. Platforma cea nouă îi va asigura coupe-ului aproape 100 de kilograme în minus și îl va ajuta să devină unul dintre cele mai eficiente modele din segment.
Propulsia va fi asigurată de motorizările diesel și benzină pe care le vedem deja pe Audi A4, inclusiv agregatul de 3.0 litri și 354 de cai putere, aflat sub capota lui S4. Producția va fi asigurată de uzina de la Ingolstadt, acolo unde va avea loc și premiera mondială.
Wie geht Ikone? So. Der neue Audi A5. #SoGehtIkone #SoGehtCoupé https://t.co/Zc5dKoO9ka pic.twitter.com/DT2ZkzTKI4
— AUDI AG (@Audi_Press) 13 mai 2016
Noch tarnt sich der neue Audi A5 geschickt – Premiere am 2.6. #SoGehtTarnung #SogehtCoupé https://t.co/Zc5dKoO9ka pic.twitter.com/77rXPSU7la
— AUDI AG (@Audi_Press) 12 mai 2016
Asteptam opinii certificate de pe blogu-rile din Maldava.
Atat de ''multe premii'' incat in clasamentul Jd Power este inexistent :))))) . Ai dreptate : Performantele sunt chiar pe masura, cata vreme ''softul magic'' este prezent acolo ;)
@dan_grc, ai auzit bine ce ai auzit.
http://piataauto.md/Stiri/2016/05/Noua-generatie-Lexus-LS-va-debuta-la-Detroit-la-inceputul-lui-2017/
Citez din articol : '' La interior noul Lexus LS va avea mai multe tehnologii care niciodată nu au fost implementate în interiorul unei maşini de producţie '' - Sincer acum mi-e mila tare mult de S class preferatul meu.
VW Passat 2.0 TSI 220CP > 1602kg / 220 CP = 7,28kg/CP
Mazda 6 2.5 192CP > 1350kg / 192CP = 7,03kg/CP
Luand in calcul actualizarea unitatii 2.0 TSI la standardele reale Euro, aceasta motorizare va fii temperata in sprintul 0-100 cu aprox 1,5sec , iar viteza maxima mai mica cu 10 km/h ( comunicat oficial VAG ) . Cauta stirea, spune si pe AM.ro
Te astept cu aceea mazda pe orice circuit vrei .
Incurci oalele la motoare, unitatea de 2.0 tsi nu este pe nici o lista de actualizari.
Si acum sursa :
EURO 3
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=15891
EURO 4
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=17991
EURO 5
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=17986
Rezultatele sunt vizibile . Ceea ce a facut VW a fost sa induca in eroare faptul ca motoarele sale ( diesel/benzina vizate ) scot un consum mai mic ( noxe mai putine ) dar la performanta Euro 6 . BINGO, a functionat lucrul asta 18 ani .
As accepta provocarea ta, daca as stii ca nu esti cei dintre care doar exagerezi, fara a constitui si prin fapte. Nu voi venii cu Mazda, voi veni special cu o masina cu o putere inferioara Mazdei 6 dar tot 2.0 L benzina chipuita ....... ;) ....... Ma tem ca nu prea ai sanse. Greutatea fiind de 1.270 kg raportat la 150 CP ........ B8-ul avand nu mai putin de 1.600 kg masa proprie
Sursa aici : (1602 kg )
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=22695
Nu exista absolut nici o chemare pt acest motor.
Ce te face sa crezi ca am B8 , ne intalnim unde vrei tu , sa zicem la victoriei in parcare pe la 22 miercuri. Vine cu tricicleta te astept.
http://www.volkswagen.ro/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/19803-90127-downloads-108127-downloadTag/default/f5adcbbd06084cf080092fb356337d0c/1454589155/03_passat_2016_.pdf
Aici poti vedea ca b8 2.0 tsi are 1505kg si nu ce indrugi tu acolo.
Cred ca s-a prins toata lumea pana acum ca esti un mascarici care habar nu are ce vb iar amatorismul tau cu link-uri de 2 lei nu tine deloc.
Orice ar fi te astept miercuri , daca nu vii .. te inteleg :))
Sa fim seriosi:
zarnesteanu e de fapt din material cu Mafia, madalescu, Sergiu.Andrei.
O mica diferenta e ca zarnesteanu nu vine niciodata cu argumente, doar se joaca la butoane cu voturile. Da pe afara de "inteligenta".
Deja daca mi-ai spus de sectiunea VW, mi-a pierit toata siguranta ca rezultatele iesite din ''vin'' nu sunt si ele manipulate, intelegi matale ?
Website-ul care ti l-am dat arata tot 1505kg pt sedan, doar ca tu ai precizat Alltrack mai demult ( sau poate nu esti tu ). Nu conteaza ! 1505kg este o greutate uriasa pt o limuzina de clasa medie. Mazda 6 are doar 1300kg.
@Intrebare pt zarnasteanu,
Spre necunostiinta ta de cauza, eu chiar ''sunt'' zarnesteanu sa stii . Adica suntem una si aceeasi persoana :)))))) .......... BUAHAHAHAHA.
Vezi ca se apropie miercuri ora 22 cand te astept cu mazda cer activ sa-mi arati ce mici sanse am :))
Incearca sa nu mai mananci cacao , la un moment dat iti iese pe nas si ai nevoie de vata.