Succesorul lui Opel Calibra ar putea debuta în 2013
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Încă de la prezentarea conceptului GTC din 2007, fanii Opel aşteaptă lansarea urmaşului lui Calibra. În primă fază, multe zvonuri indicau un succesor al lui Calibra bazat pe noul Astra J, dat fiind aspectul acestui model şi platforma sportivă a acestuia, dar Calibra a fost creată pe platforma lui Vectra A, iar succesorul acestui model ar fi trebuit să fie construit tot pe platforma de clasă medie a celor de la Opel, respectiv Insignia.
Ruptura parţială dintre Opel şi GM, precum şi închiderea unor mărci ale consorţiului american i-a împiedicat pe cei de la Opel să lanseze pe piată un succesor al acestui model, dat fiind numărul ridicat de unităţi pe care trebuiau să îl vândă în fiecare an pentru a obţine profit. Astfel, Opel ar fi trebuit să vândă 30.000 de unităţi Calibra în fiecare an pentru a obţine profit în urma dezvoltării acestui model. Dacă Opel făcea parte integral din concernul GM, la fel ca în anul 2009, marca ar fi putut să împartă costurile de dezvoltare cu Buick, Chevrolet şi chiar Saab.
Cum Saab nu mai face parte din concernul GM, iar Chevrolet s-a dezbinat simţitor de Opel, modelul din Russelsheim trebuie să treacă printr-un test mult mai dificil de rentabilitate decât cel la care ar fi trebuit să fie supus în mod normal.Singura şansă pentru viitorul Calibra ar fi ca modelul să fie vândut şi pe piaţa din Statele Unite ale Americii sub sigla Buick. Această mişcare a avut loc deja cu Insignia, acest model fiind denumit Buick Regal peste ocean şi a fost “mutat” în aproape toate versiunile de caroserie şi motorizare disponibile pe Bătrânul Continent, cu mici excepţii. Mai mult decât atât, Buick Regal este vândut şi pe piaţa din Asia, deci cei de la Opel ar avea şansa să vândă suficient de multe unităţi dacă volumurile Opel ar fi cumulate cu volumul de vanzari al celor de la Buick pe platforma respectivă.
Via | Cartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
Au fost impreuna pana acum ?
Eu zic sa ramaneti la "sursa" si sa nu mai va dati aere de scriitori si sa veniti cu chestii din burtica.
Cat despre urmasul lui Calibra, cred ca ar fi foarte bine daca s-ar pastra denumirea Calibra.
O data ce ai obisnuit piata cu un nume care a fost bine primit, nu vad sa schimbi denumirea.
Din cauza asta cred ca , Captiva ar fi fost mai ok sa se numeasca tot Frontera sau Insignia sa se fi numit Vectra.
Altfel risti sa patesti ce a patit Fiat cu Stilo si a fost nevoit sa revina la denumirea de Bravo.
E drept insa ca Opel a cam sfidat lucrul asta cu Insignia.
Chevrolet împarte tehnologie cu cei de la Opel. Cele două mărci nu vor mai fi atât de apropiate în perioada următoare deoarece GM a renunţat la o parte din acţiunile sale de la Opel în urma "procesului" de dezbinare din 2009 pe care l-ai putut urmări şi pe Automarket.
Modelele Opel au fost vândute sub mai multe mărci din portofoliul GM din America, e destul de complicată explicaţia - vezi Opel GT/Pontiac Solstice/Saturn Sky - aceeiaşi platoformă , trei mărci diferite.
Doar 1.8 benzina, in afara de sigla Saturn masinile erau identice.
Saturn nu este Chevrolet.
Imparte tehnologie cu Chevrolet Europa, dar doar intr-un singur sens, cred ca sti care.
"Modelele Opel au fost vândute sub mai multe mărci din portofoliul GM din America, e destul de complicată explicaţia - vezi Opel GT/Pontiac Solstice/Saturn Sky "
Invers vrei sa zici - Pontiac Solstice a fost vandut ca si Opel GT, pentru ca a fost dezvoltat numai in SUA.
Bun, am inteles treaba cu actiunile. Cum se concretizeaza chestia asta fizic ?
La ce se renunta ? Exemple
pe care trebuia să îl vândă. Verbul a trebui este impersonal.
Acum aproape 20 de ani, varful de gama Calibra avea un motor turbo de 207 cp, masina avand si tractiune 4x4. Reprizele erau foarte bune, iar firmele de tuning puteau duce lejer puterea motorului undeva pe la 300 cp.
Sa speram ca si noul Calibra va fi ceva inedit pe piata coupe-urilor sportive.