Producția lui Bugatti Chiron se apropie de final. Până la sfârșitul lunii octombrie au fost construite 400 de exemplare ale hypercar-ului francez și au mai rămas doar 100 de exemplare de finalizat. Chiar dacă nu au fost produse toate cele 500 de exemplare ale lui Chiron, ele au fost deja vândute către clienți.
Acum, Mate Rimac, șeful mărcii cu sediul la Molsheim, a dezvăluit că succesorul lui Chiron va fi unul hibrid. El a declarat pentru publicația britanică Auto Express că viitorul model va avea un propulsor dezvoltat chiar de către compania Rimac. Antreprenorul croat mai spune că noul model va fi unul complet nou, în sensul în care acesta nu va prelua componente de la Chiron sau de la modelul electric Rimac Nevera.
„Va fi un hypercar rearanjat sub forma unui hibrid”, a declarat acesta. „Este complet nou și nu va avea nicio piesă preluată de la alte mașini: nimic de la Chiron, nimic de la Nevera. Totul este conceput de la zero.”
Deocamdată, Rimac nu a dezvăluit informații tehnice despre motorul viitorului model, dar spune despre acesta că va fi o „nebunie totală”.
De asemenea, el mai precizează că noul hypercar va depăși 400 de km/h și va avea un instrumentar analog.Noul succesor hibrid al lui Chiron va fi dezvăluit anul viitor.
via Auto Express
Încă nu-mi vine sa cred… ba îmi vine, eram doar sarcastic ;)
Bugatti aşa super luxoși nu au fost în stare să facă ceva, mai marea ruşinea e puţin spus
Se folosesc de Rimac ca să mai spele...
Nu e vina Rimac, că există dinozauri auto cu doldora de bani dar nu vor să cheltuiască în R&D, dar la bonusurile CEO şi poluare... sunt primii
si da, manelistii cu bani(sau fara) vor zgomot/zgaltaieli.
eu prefer sunetul de warp si de anvelope etc..
Mai dații pace cu dinozauri ca sunteți penibili… Bugatti este vârf tehnologic si dacă încă nu v-ați prins că este despre exclusivitate, apartenență, recunoaștere etc…. vai de capul vostru de tehnologizați incomplet dezvoltați.
Acceptați sau nu Electricele sunt un mare dezastru financiar si ecologic. Experimentele trebuie făcute pe scara mică in laborator, iar după ce se ajunge la un produs eficient se trece la producția de masa. Ce nu puteți voi pricepe ca motorul electric este “antic” si contează cel mai puțin. Fără baterii si infrastructura de încărcare plus electricitate ECO…. electricele sunt doar niște rechini intr-o piscina sau delfini eșuați pe plaja… spor la susținut inepția.
dizalul tau e esuat si in laborator si pe strazi si in spitale si tot i se mai permite sa circule...de ce?!!