Portofoliul de modele cu zero emisii al suedezilor de la Volvo include mai multe crossovere. Dar acest lucru ar urma să se schimbe în viitorul nu foarte îndepărtat.
Asta pentru că producătorul din Goteborg ar lucra intensiv la succesorul electric al modelului S90. De fapt, primul prototip de pre-serie ar fi intrat deja pe linia de asamblare a uzinei din China, potrivit informațiilor disponibile în acest moment.
În perioada următoare, exemplarul, care este cunoscut momentan sub numele de cod V551, va fi supus mai multor teste.
Cât despre versiunea de serie, care ar putea debuta anul viitor, aceasta ar putea fi denumită ES90. Dar, desigur, nu a fost luată o decizie oficială în această privință.
Indiferent de numele pe care îl va purta, știm sigur că succesorul electric al lui S90 va fi construit pe arhitectura SPA2, la fel ca Polestar 3 și Volvo EX90.
Se presupune că va avea o baterie de 111 kWh, două motoare electrice și tracțiune integrală. În cazul lui EX90, același ansamblu oferă 408 CP și 759 Nm sau 503 CP și 909 Nm dacă ne referim la versiunea Performance.
În ceea ce privește dimensiunile, presa din Suedia susține că succesorul electric al lui S90 va avea o lungime de 4.990 mm, o lățime de 1.945 mm, o înălțime de 1.547 milimetri și un ampatament de 3.102 mm.
Cu alte cuvinte, ar urma să fie mai scurt cu 100 milimetri decât S90, dar ampatamentul ar fi cu 41 de milimetri mai lung decât al modelului termic.
via Carscoops
Daca are 300 km autonomie e arhisuficient. Asta e masina pentru plimbat la drumuri scurte in confort deosebit. Nu e nici SUV si nici Break, sa zici ca o iau familistii pentru drumuri lungi si concedii.
Te-ai gândit mult până să scrii prostiile astea?
La cat este bateria și mașina autonomia declarată va fi de aprox. 600 km, reală aprox 450.
@Dutz
Nu știe țăranul ce-i șofranul
Deci nu discutam de melteni care iau Seria 5 ca sa traverseze Europa.
Pentru drumuri lungi exista avioane si elicoptere care fac 1000km intr-o ora, nu in 7-8.
Deci nu lungimea conteaza la unii.
Eu vazusem o flota de XC90 PHEV la un concurs de echitatie. Distanta de la hotel la teren era de vreo 5km, deci mergeau oamenii si full electric intre hotel si eveniment.
Din mașini coborau domni si doamne imbracati elegant, nu ca din Seria 5 sau 7 in slapi si trening.
Crezi ca toti iau masini mari pentru distante lungi?
Chiar as fi curios sa vad un raport cu mașini de lux si distantele parcurse de ele.
Crezi ca daca are 5 m lungime, trebuie sa o folosesti doar cand faci 1000 km continuu?
Suntem plini de experti din astia care fac naveta cate 10 km pe zi cu un diesel pana li se infunda DPF.
Vezi ca intre Volvo si BMW sau Audi e diferenta foarte mare la clientela, asa cum e diferenta intre costul si trening sau pantofi si slapi de plaja.
masina asta e buna de exemplu pt a se duce parlamentarii/interlopii la mamaia/poiana.
Eu nu te-am trimis la studiat carte, dar tu ți-ai dat seama dintr-o propoziție că am nevoie numaidecât de studiat.
Crezi că felul în care ți-ai expus punctul de vedere reflectă cum te pretinzi?
Nu te obosi… era doar retorică. ;)
Toți sunt doar un hotel și un avion… si musai cu Volvo… vezi să nu!!!
Poi 5 km mergea mai bine cu calul… chiar Organic.
Și dacă omul vrea în trening și șlapi, trebuie să-ți ceară ție voie?
Tu judeci după cum se îmbracă sau ce și cum face?
Am înțeles, tu să mergi la mall să-ți iei o husă la geantă de voiaj de pregătești cu o zi înainte, pensat, epilat, glezne la vedere șamd… ;)))
Husă la geanta de voiaj, o zi înainte, epilat, glezne... Te-aș întreba ce ai fumat dar de fapt asta e starea ta naturală.
La câte bălării comentezi mă abțin să-ți mai explic. Ar fi o totală pierdere de timp din partea mea.
Și autonomia e o chestiune secundară, nu se plimbă clientul 1000km, adică 12-14h fără oprire, in S90. Sau S Classe.
Ai dreptate cu echitatia si calaritul, mau bine o liniuta ca sa vedem care e mai tare: un BMW sau un Audi. Ca de aia au fost inventate mașinile, ca sa imputim cu ele pamantul.
Deci ce sa zic, e grele pe Romania, de aia suntem la nivelul la care suntem si arunca toti gunoaiele la noi, ca stiti voi cum sta treaba cu electricele si lungimea.
Pentru voi face Matt de la Carwow liniute cu BMW-uri si altii le tuneaza:
Ia cititi voi stiri pentru nivelul vostru:
https://www.automarket.ro/stiri/bmw-xm-primeste-un-pachet-de-tuning-care-costa-42000-de-euro-116337.html
Hai ca nu e cu echitatie sau premii Nobel, e pentru oameni ca voi.
Lasati Volvo la amaratii care nu se pricep la masini, voi mergeti pe din astea adevarate.
Știi care-i culmea ironiei, flăcău?
Am un Volvo XC6 în familie, cumpărat de nou, 2019, cu kit Polestar 406 cp. Iar Dutz știu că are și el așa ceva. Cântă la altă masă!
PS nu am cumpărat nici un BMW, Mercedes sau Audi SH pentru mine, dar am luat in familie și cu puțină atenție am găsit mașini îngrijite care au funcționat excelent și chiar dacă nu au mers în reprezentanță de fiecare dată, service-ul s-a efectuat corect, la timp pentru ca în primul rând am grijă de mine și de viața mea.