În primăvara acestui an, Mazda a dezvăluit noul model electric EZ-6 în cadrul Salonului Auto de la Beijing. Acesta anunța succesorul electric a berlinei de clasă medie Mazda 6, care a fost deja retrasă pe mai multe piețe din lume. La momentul dezvăluirii noului model, constructorul nipon a precizat că acesta va fi disponibil doar în China.
Ei bine, iată că acum Mazda s-a răzgândit și a decis ca noul model să fie vândut și la nivel global. Japonezii au confirmat că noul EZ-6 va fi disponibil și în Europa, cel mai probabil începând chiar din toamna acestui an. Data exactă a lansării nu a fost confirmată până acum.
Noua Mazda EZ-6 este oferită în două versiuni pe piața din China. Prima are o autonomie de circa 600 de kilometri, în timp ce a doua versiune oferă o autonomie de aproximativ 1000 de kilometri, grație unui range extender. Noul model este bazat pe platforma EPA1, dezvoltată de chinezii de la Changan, care este partener cu marca japoneză.
via Mazda
Ahahahaha
Astia sunt anti electric si se dovedeste cu ce produse fac.
TIgaie de brand care trebuia sa urmeze calea lui Pontiac, acelasi nivel.
Se știe clar ca piața din Europa este suprasaturată, se știe ce se vinde (majoritar SUV-ulete), electricele se vând ca naiba… ori modelul din articol este din start ceva ce nu mulți vor și pot cumpăra indiferent ca vorbim de ICE sau BEV.
In concluzie este un dezastru garantat.
Dacă și Mazda o fi tigaie de brand, precum zici, înseamnă că te pricepi la mașini și branduri cam cât se pricepe un câine să bată la tobe. Măcar ai mirosit vreodată în viață ta vreo Mazda?
Nici Toyota nu prea vinde hibride dupa parerea unora.
Ca vreti voi sau nu electricele se vand bine, iar pentru voi este marele avantaj ca puteti lua in continuare putorile germanilor. Completati ulei, schimbati distributii, turbine, anulati DPF si va dati cu parerea despre electrice.
E plina Romanica de cocalari obositi.
Asadar, grija mare ca esti in compania unor monstri sacri ai automobilismului mondial. :))
hai, ia-te de mana cu expertu' serif si lasa-ne.
Hai și să-ți spun de ce, ca să nu stai în beznă. Nu de altă, dar tu ți-ai cerut cuvenitul dos de palmă peste bot.
Așadar, ia și notează: ANGRENÁJ, angrenaje, s. n. Sistem de roți dințate care se îmbucă una într-alta (cu scopul de a-și transmite mișcarea).
Așa ceva nu are ce căuta la suspensia unei mașini, mai ales că Moskvici-ul 2140 avea suspensie pe spate cu arcuri foi.
Nu mai bine rămâi tu la ce te pricepi, adică la chestia aia cu mâna. La voturi mă refer...
Acum șterge-ți mucii de pe piept și nu mai defila cu ei!
Tu ești singura trompetă de pe aici, te votezi singur ca prostul și apoi urli ca o jigodie că iar ți-ai luat un șut. :)))))))))))