Succesorul electric al lui Mazda 6 va ajunge și în Europa

de Tiberiu Safta
Miercuri, 14.08.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mazda a confirmat oficial că noul model electric de clasă medie EZ-6 va fi disponibil și în Europa. Inițial, constructorul japonez anunțase că acest model era destinat exclusiv pieței din China.

În primăvara acestui an, Mazda a dezvăluit noul model electric EZ-6 în cadrul Salonului Auto de la Beijing. Acesta anunța succesorul electric a berlinei de clasă medie Mazda 6, care a fost deja retrasă pe mai multe piețe din lume. La momentul dezvăluirii noului model, constructorul nipon a precizat că acesta va fi disponibil doar în China.

Ei bine, iată că acum Mazda s-a răzgândit și a decis ca noul model să fie vândut și la nivel global. Japonezii au confirmat că noul EZ-6 va fi disponibil și în Europa, cel mai probabil începând chiar din toamna acestui an. Data exactă a lansării nu a fost confirmată până acum.

Noua Mazda EZ-6 este oferită în două versiuni pe piața din China. Prima are o autonomie de circa 600 de kilometri, în timp ce a doua versiune oferă o autonomie de aproximativ 1000 de kilometri, grație unui range extender. Noul model este bazat pe platforma EPA1, dezvoltată de chinezii de la Changan, care este partener cu marca japoneză.

via Mazda

Comentarii (20)

  • Frumos design
    5 20
  • Mai constructori auto, mai terminati-o cu electrificarea asta ca mor Danut, Dutz, PMC si alti "meseriasi".
    2 23
  • Nu mai știe nimeni să facă o mașină electrică fără chinezi?
    10 2
  • Mazda si electric.
    Ahahahaha
    Astia sunt anti electric si se dovedeste cu ce produse fac.
    TIgaie de brand care trebuia sa urmeze calea lui Pontiac, acelasi nivel.
    8 22
  • Mazda 6 nu se mai vinde demult deja nici pe benzina. Electrica va fi un esec chiar mai zgomotos decat surata pe supa de dinozaru. Dar ce sa faci? Trebuie sa indeplineasca productia la hectar de electrocaZnice, ca pe vremea tatucului. Ca doar UE...
    20 8
  • Poi nu prea au opțiuni, au băgat bani în “tehnologia viitorului” dar în prezent nu o vor suficienți, chiar mai rău uni o considerăm uzată moral, deci sunt disperați că nu vând.
    Se știe clar ca piața din Europa este suprasaturată, se știe ce se vinde (majoritar SUV-ulete), electricele se vând ca naiba… ori modelul din articol este din start ceva ce nu mulți vor și pot cumpăra indiferent ca vorbim de ICE sau BEV.
    In concluzie este un dezastru garantat.
    17 4
  • Trompetele sunt la datorie.
    7 24
  • @Alin

    Dacă și Mazda o fi tigaie de brand, precum zici, înseamnă că te pricepi la mașini și branduri cam cât se pricepe un câine să bată la tobe. Măcar ai mirosit vreodată în viață ta vreo Mazda?
    8 11
  • Doar BMW e brand bun. Sau VW dacă nu ai bani de BMW. Sau Skoda dacă nu ai bani nici de VW. (ironie)
    4 23
  • Se mentioneaza in articol ca Mazda se vinde pe alte piete.
    Nici Toyota nu prea vinde hibride dupa parerea unora.
    Ca vreti voi sau nu electricele se vand bine, iar pentru voi este marele avantaj ca puteti lua in continuare putorile germanilor. Completati ulei, schimbati distributii, turbine, anulati DPF si va dati cu parerea despre electrice.
    E plina Romanica de cocalari obositi.
    7 24
  • Eu sunt portar la BMW, ca la Tesla nu m-a primit Musk. Noaptea NU bate vântul și voi mâncați cicluri de găină.
    7 23
  • Să mori tu :))
    14 4
  • Nu am spus așa ceva… vorbeam strict de modelul din articol. Sunt fan Mazda și am utilizat o Mazda 3 aproape 2 ani, după părerea mea o mașină excelentă (după cum am descris în repetate rânduri)… ce spui tu este paralel (cel puțin) cu ce eu am spus. Recitește și poate o să înțelegi singurel idea ;)
    15 4
  • @Alin - nu te vad bine. Te-a luat la ochi o anume fiintza de p'aici, cea de la 14:38. Creatura respectiva e cunoscuta la nivel mondial prin cunostintele enciclopedice despre felurite utilaje, in special in domeniul automobilistic. Se zvoneste ca e capabil la orice ora sa-ti descrie exact tot angrenajul de la bratul spate stanga suspensie de la Moskvici, model 2140, construit in 1978 toamna. Ba mai mult! Unii spun ca stie nici mai mult nici mai putin sa-ti si deseneze o schema si semnaleaza ce probleme ai putea avea cu el.

    Asadar, grija mare ca esti in compania unor monstri sacri ai automobilismului mondial. :))
    12 7
  • @cocalar hAUR
    Creaturile bombardiere sunt cunoscute la nivel mondial dar nu pentru cunoștințele enciclopedice de oricare fel.
    7 13
  • tu esti afon, ne-o dovedesti zi de zi, penibilule.
    hai, ia-te de mana cu expertu' serif si lasa-ne.
    1 5
  • Da' cu mine de ce să nu se ia de mână? Mergem toți trei la delfini.
    1 5
  • iar îți afișezi prostia?

    Hai și să-ți spun de ce, ca să nu stai în beznă. Nu de altă, dar tu ți-ai cerut cuvenitul dos de palmă peste bot.

    Așadar, ia și notează: ANGRENÁJ, angrenaje, s. n. Sistem de roți dințate care se îmbucă una într-alta (cu scopul de a-și transmite mișcarea).

    Așa ceva nu are ce căuta la suspensia unei mașini, mai ales că Moskvici-ul 2140 avea suspensie pe spate cu arcuri foi.
    Nu mai bine rămâi tu la ce te pricepi, adică la chestia aia cu mâna. La voturi mă refer...
    Acum șterge-ți mucii de pe piept și nu mai defila cu ei!
    0 6
  • @cocalar electric
    piețele mature, neinfluențate de PCC, țin electricele la sub 10% cotă de piață.
    Tu ești singura trompetă de pe aici, te votezi singur ca prostul și apoi urli ca o jigodie că iar ți-ai luat un șut. :)))))))))))
    5 0
  • @15:12 aaaahahaha ce bine am ras. Bolovane, era scris GENERIC. N-am stat sa caut ce suspensie avea Moskvich, dar tu in stupizenia ta sunt convins ca te-ai apucat sa cauti. Incredibil cat esti de oligofren :))))))) Eram convins ca asa o sa faci. O sa te apuci sa diseci ce am scris. Voi astia fara creier sunteti atat, dar atat de previzibili :))))
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru