Lamborghini a prezentat la finalul anului trecut noul SUV Urus, care impresionează prin motorul V8 biturbo de 4.0 litri care produce 650 de cai putere la 6.000 rpm și 850 Nm între 2.250 și 4.500 rpm.
Noul model beneficiază de tracțiune integrală și direcție integrală, iar producătorul promite performanțe demne de un supercar. La numai 3 luni distanță, oficialii companiei afirmă că au fost luați prin surprindere de cererea ridicată pentru Urus, care va fi produs în circa 1.000 de unități în acest an, în timp ce alte 4.000 de unități sunt planificate pentru 2019.
"Ne așteptam la un feedback pozitiv din partea clienților, dar nu la nivelul pe care îl primim acum. Reacția din partea clienților este cu adevărat fantastică", spune CEO-ul Stefano Domenicali.
Pentru Lamborghini, cele mai bune vești vin însă din datele legate de profilul clienților: 70% dintre clienți nu au mai avut niciodată un model Lamborghini, iar proporția femeilor care au comandat este de asemenea ridicată, fără ca producătorul să ofere o cifră exactă în acest sens.
De asemenea, vânzările au fost semnificative în țări precum Rusia și India, acolo unde modele tradiționale precum Aventador și Huracan nu sunt căutate din cauza drumurilor de slabă calitate.Creșterea producției ar putea genera însă probleme pentru Lamborghini, întrucât marca este percepută în prezent ca una exclusivistă. Domenicali afirmă însă că Lamborghini își poate permite creșterea producției fără ca exclusivitatea să fie afectată.
"Creșterea trebuie realizată în mod corect. La sfârșitul lui 2019 va trebui să oprim creșterea pentru a ne asigura că avem valoarea exclusivității necesară pentru a continua să fim profitabili și pentru că brandul să fie perceput așa cum dorim", a adăugat el.
Via CNBC
Păi spuseră în articol.
"De asemenea, vânzările au fost semnificative în țări precum Rusia și India, acolo unde modele tradiționale precum Aventador și Huracan nu sunt căutate din cauza drumurilor de slabă calitate."
Chiar și în România. Unde te duci cu Aventadoru'? Până să ieși pe autostradă ai de trecut 'jde linii de tramvai, gropi, străzi cu pietre cubice lipsă etc etc.
Așa, dacă îți iei Urus ai și Lamborghini, poți să și te dai cu el, ba poți să bagi în mașină bagi și niște persoane (nu numai una) cu ceva bagaje.
Eu unul dacă mi-aș permite, aș avea bani grămadă (cu vilă, garaj cu 3 locuri, alea alea) și dacă m-ar lovi piticu' pe creier și aș vrea o mașină sport, mi-aș lua Urus. Ăsta chiar își merită S-ul din SUV.