După ce putem observa din imaginile alăturate, tratamentul diviziei de performanţă a celor de la Subaru a păstrat reţeta care a caracterizat acest model. Vorbim despre priza de aer de dimensiuni mari de pe capotă, un difuzor de aer integrat în bara de protecţie spate care încadrează două evacuări, un spoiler mare montat pe capacul portbagajului şi un set de praguri laterale cu design sportiv.
Imaginile noii generaţii a legendei de la Subaru arată renunţarea la caroseria hatchback în favoarea configuraţiei sedan. Motorizarea este un boxer de 2.0 litri de aproximativ 265 CP pentru versiunea WRX, în timp ce STI-ul va primi un boxer turbo de 2.5 litri, aşteptat să livreze peste 300 CP, spun primele zvonuri. Datele oficiale vor veni odată cu lansarea de la Salonul Auto de la Detroit. La fel ca şi până acum, sistemul de tracţiune integrală Symmetrical AWD este standard şi nedecuplabil.Via Worldcarfans
asta in pofida problemelor de fiabilitate cu motorul de 2.5, mai ales in europa
posibil........nu ma prea uit pe net dupa numere......
ma refeream la aspetul exterior......au revenit la 'reteta' de 'dinainte'
tehnic vorbind WRX si Lancer EVO sunt extrem de apropiate si competitive......