Subaru va lansa versiunea automata a lui Impreza WRX STI
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Subaru a anuntat ca va lansa versiunea A-Line a lui Impreza WRX STI, echipata cu un motor Boxer turbo de 2.5 litri, care dezvolta 300 CP si cu o cutie automata cu cinci trepte. Aceasta versiune este gandita sa atraga clientii distinsi care nu au fost pana acum interesati in mod deosebit de marca japoneza.
Modelul beneficiaza de o transmisie automata cu cinci trepte, denumita SPORTSHIFT, care este cuplata la un tren de rulare AWD echipat cu un sistem VTD de distributie variabila a cuplului motor. Pe langa aceste sisteme, transmisia va mari usor turatia motorului atunci cand schimba intr-o treapta inferioara pentru a face schimbarea cat mai lina, iar viteza de schimbare a treptelor poate fi reglata prin alegerea intre trei setari disponibile. Subaru Impreza WRX STI A-Line este echipat cu un motor boxer turbo de 2.5 litri care dezvolta 300 CP si un cuplu motor de 350 Nm.
Propulsorul boxer al lui Subaru Impreza WRX STI este supraalimentat cu o singura turbina care il ajuta sa dezvolte o curba de cuplu lina din portiunea medie pana in portiunea superioara a gamei de turatii. Acest model pune accentul pe confort, motiv pentru care Subaru a echipat Impreza WRX STI A-Line cu scaune reglabile electric pe opt directii, care pot fi imbracate optional in piele, iar tapiteria poate avea accente argintii.
Exteriorul beneficiaza de o noua culoare disponibila, denumita “Satin White Pearl”.Via | Subaru
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Subaru in Romania
-
Subaru BRZ facelift Preţ: 34.400 €
-
Subaru Forester (2013-prezent) Preţ: 29.393 - 44.000 €
-
Subaru Levorg (2015-prezent) Preţ: 33.290 - 37.290 €
-
Subaru Outback (2015-prezent) Preţ: 35.581 - 41.799 €
-
Subaru XV Preţ: 23.575 - 33.575 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Cu ocazia Bharat Mobility Expo, MG a lansat modelul Majestor în India. Este vorba despre un SUV, de mari dimensiuni, poziționat în vârful portofoliului de modele destinate acestei piețe. (20.01)
-
Mercedes-Benz pregătește revenirea pe piață a Clasei S Coupe. Noul model poate fi văzut deja într-o serie de imagini patent, iar acesta ar urma să fie produs în serie limitată. (20.01)
-
Skoda a lansat o nouă motorizare pentru varianta hatch a lui Superb. Noua motorizare este o unitate hibridă cu încărcare la priză, care promite să ofere o autonomie electrică de peste 120 de kilometri. (17.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Oamenii blagosloviti cu "distinctie" apreciaza stilul (masina asta nu are deloc), polivalenta, calitatea interioarelor, insonorizarea.
E adevarat ca te distingi in traficul normal cu o masina gata de raliu dar sigur nu vei ave ceea ce se cheama"distinctie".
Automata nu da distinctie ci poate timpi de schimbare radizi si daca e vreun a de tip "dual clutch" continuitatea livrarii puterii.
Cand Porsche a cercetat asta pentru masinile de curse cu zeci de ani in urma nu a facut-o pentru distrinctie. Cand Nissan GT-R a primit o cutie din aceasta nu a fost pentru confort sauleneasoferului ci pentru sporirea placerii pilotajului. Vi se pare ca masinile de Formula 1 au cutii manuale?
In continuare respect o sportiva pur-sange acum si cu o cutie automatizata pentru placerea pilotajului. Sunt convins ca nu voi vede vreo doamna "distinsa" smucind/smucita prin oras (de) cei 300 de cai de la un semafor la altul...
eu am o intrebare pt cei de la subaru: de ce au in intentie bataia de joc fata de clientii din afara Japoniei? doar confratii vostri meriata ce-i mai bun, in rest considerati ca suntem prea prosti pt a merita ceva bun?
eu, unul, va doresc sa va pierdeti cat mai multi clienti de Sti, pe mine unul cu siguranta m-ati pierdut!