Sub capotă, STI Performance Concept are un motor 2.0 turbo preluat de la BRZ GT300. În varianta de competiţie, propulsorul dezvoltă 300 CP şi 470 Nm. Tot de la BRZ GT300 au fost preluate diferite componente aerodinamice, elemente de şasiu şi suspensia reglabilă. În ciuda faptului că acest concept nu prefigurează o variantă mai puternică a lui BRZ, cei de la Subaru au decis o extindere a diviziei Subaru Tecnica International, care ar putea să ofere aceste accesorii sau elemente similare pentru modelele de serie existente.
Noile pachetele de la Subaru Tecnica International ar putea fi oferite pe toate pieţele pe care activează constructorul japonez. Acestea vor fi împărţite pe componente şi vor putea fi montate pe anumite modele din portofoliu fără alte adaptări. Japonezii ar putea oferi îmbunătăţiri pentru suspensiile anumitor modele din gamă, pachete de frânare, elemente aerodinamice şi altele.Via Subaru
cica motorul "duce" lejer 450cp de fapt. nu s`au anuntat cifre oficiale pt el.
...cand ai nevoie de benzina sa ma suni sa-ti pun pe card 50 de lei.
nu, si la fel de mult ma intereseaza cat consuma si R. Adica deloc. Ma mira, totusi, ca nu ai priceput "mesajul" celor 50 de lei :))