Campania de promovare a noului Subaru Solterra, prima electrică a companiei, a fost presărată cu o serie de imagini teaser, clipuri video și, din când în când, câteva informații dezvăluite pe jumătate. Acum a venit momentul să facem cunoștință, pe deplin, cu noul model al niponilor.
Fiind dezvoltat împreună cu Toyota, pe arhitectura e-TNGA, nu este nicio surpriză că noul Solterra seamănă izbitor cu geamănul bZ4x. Designul exterior și cel interior sunt aproape identice, excepție făcând câteva detalii minore și finisaje.
Până și dimensiunile sunt aceleași. Subaru Solterra, la fel ca bZ4x, are o lungime de 4.690 milmietri, o lățime de 1.860 mm, 1.650 milimetri sunt trecuți în dreptul înălțimii, iar ampatamentul măsoară 2.850 milimetri. Masa proprie este de 2.020 kilograme.
Sistemul de propulsie este format din două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte. Versiunea cu tracțiune față dezvoltă 204 CP, iar cea cu tracțiune integrală 217 cai putere. În Japonia, Solterra este oferit cu o baterie de 71.4 kWh.
Autonomia diferă în funcție de varianta bifată. Cea cu 204 CP poate parcurge până la 530 de kilometri cu o singură încărcare, iar cea din urmă 460 de kilometri. Acumulatorul poate fi încărcat rapid cu până la 150 kW.
Versiunea dedicată pieței din SUA va debuta în curând, cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles. Lansarea comercială este programată pentru jumătatea lui 2022.
via Subaru
Apoi bateria de 74: fratilor, o electrica ia cam 22 - 28 kWh / 100 de km. Deci asta o sa mearga probabil sub 300. Avand in vedere ca e si mai inalta si grea, poate n-o sa mearga nici 250 in conditii mai neprietenoase (frig, ploaie samd).
PS: Masina are peste 2 TONE la gol. Cu 2-4 adulti si ceva bagaje.... well... Good luck! :)
La fel la Suzuki Across.
Si procesul continua...
... in rest Toyota strange randurile in jurul ei si mai mult pentru ea.
ia un id3, un i3, un id4, ce vrei tu din astea mai normale si nu ajung acolo. au 14-17kwh si in oras cum se franeaza mult autonomiile sunt mai bune ca la drum lung, unde nu prea franezi.
cand o sa conduci o electrica (personal nu imi plac) o sa vezi ce bine trag indiferent ca ai sau nu alte persoane in masina.
Ca si mari constructori de sine stătători, mai rămân Honda si Ford care sar bine de 5mil, dar nu cred ca va fi suficient pentru ei, bănuiesc ca vor si ei alianțe