Japonezii de la Subaru au o nouă strategie de piață prin care vor să-și îmbunătățească imaginea în fața clienților, mai ales după anunțul că angajații săi au efectuat inspecții necorespunzătoare ale mașinilor în ultimii 5 ani, cel puțin.
Conducerea companiei propune un plan de lansare a mai multor modele până în 2025. Este vorba despre un nou SUV (2024), un model hibrid (2023) și unul 100% electric (2022).
Totodată, japonezii pregătesc versiuni noi sau actualizate ale “modelelor-cheie” din gamă în fiecare an, ca parte din aceeași strategie. Constructorul nipon susține că va oferi în viitorul apropiat și o serie de tehnologii autonome de nivel 2 (până în 2020) și de nivel 4 (până în 2024).
Obiectivul Subaru este să ajungă la vânzări anuale de 1.3 milioane de unități până în 2025 și să atingă unul dintre “cele mai mari profituri din industrie”.
Via Carscoops
Comentarii (0)