Subaru Impreza WRX STi, prima imagine oficiala
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noul model nipon, pregatit pentru salonul de la Tokyo, a fost infatisat intr-o prima imagine oficiala.
Dupa ce v-am prezentat un clip video spion cu viitorul model Subaru Impreza WRX Sti, o surpriza a japonezilor ne face sa va aratam si prima imagine oficiala cu noul model.
Subaru a publicat doar o imagine ofciala cu noul model, dar nu a dat informatii despre caracteristicile tehnice. Stim deja ca trebuie sa ne asteptam la un propulsor supraalimentat de 300 CP.
Noul model Subaru va fi prezentat oficial in cadrul Salonului Auto de la Tokyo.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
ce urata e.....
Nu stiu daca am mai mentionat aici, s-ar putea sa ma repet: categoria profesionala a "publicitarilor", a copywritter-ilor, a tuturor neispravitilor care "lucreaza" la agentiile de publicitate si care scot asa ceva pe piata ar trebui exterminata precum soarecii si tantarii. Apoi industria publicitatii ar trebui reinventata de la zero, incepandu-se cu bunul simt. La final scopul ar trebui sa fie acela de a-l face pe om sa-si doreasca produsul sau serviciul caruia i se face reclama. Privesc imaginea de mai sus si zau ca-mi doresc mai mult un pahar cu apa decat un Subaru.
PS - Oricat de incoerent ar parea, imi plac reclamele. Doar cele reusite.