În materie de design, modelul prezintă aceeaşi temă cu care ne-a obişnuit constructorul nipon în acest segment. În raport cu vechea generaţie, remarcăm formele mai ascuţite ale lui Forester, prezenţa unor forme noi în partea inferioară a portierelor şi prezenţa unui geam de dimensiuni mici la baza montanţilor A. Oglinzile laterale au fost mutate pe portiere, iar blocurile optice faţă şi spate au un nou design.
Interiorul noului Forester prezintă un design similar cu cel al interioarelor găsite pe noile Impreza şi XV.În materie de motorizări, fişa tehnică anunţă două motoare boxer, oferite atât în versiuni manuale, cât şi în versiuni Lineartronic (CVT). Unitatea de bază este un boxer de 2.0 litri şi 148 CP, în timp ce versiunea de top este un boxer turbo de 2.0 litri, echipat cu o turbină twinscroll, care dzvoltăţ 280 CP şi este oferit doar în compania unei transmisii CVT. Cei de la Subaru au prezentat şi o versiune 2.5 a lui Forester, care ar putea să nu fie oferită şi pe piaţa din Europa. Europenii aşteaptă o nouă versiune Boxer Diesel a lui Forester, care ar trebui să debuteze odată cu noua generaţie.
Via Carscoop
Adica au micsorat un pic spatiul pentru locurile din spate, care era oricum prea mare, si au marit substantial porbagajul. Chestiune pe care si eu o resimt la Forester. Au facut un redesign subtil dar ok al plansei de bord si al volanului. Poate au umblat si la sistemul de franare pe care ar fi cazul sa-l optimizeze.