Subaru a tras lozul cel mare cu noul BRZ, coupe-ul fiind intens apreciat de publicul larg, ca şi fratele său de platformă, Toyota GT86. Încă o dovadă a aprecierii publicului pentru modelul japonez a fost consemnată în Australia, unde BRZ s-a vândut ca pâinea caldă.
Divizia australiană a constructorului nipon a decis să scoată la vânzare noul BRZ pe internet. Modalitatea s-a dovedit a fi mult mai comodă, fiind similară celei prin care achiziţionezi bilete pentru concert. Singura diferenţă este suma pe care au trebuit să o depună clienţii viitorului Subaru BRZ: 3.600 de dolari, echivalentul a 3.000 de euro, din totalul celor 30.000 de euro, cât costă BRZ în Australia.
Ideea a fost foarte bună, Subaru reuşind să epuizeze toată producţia pe 2012 în doar 3 ore. Cele doar 201 exemplare rezervate Australiei s-au vândut repede, depăşind aşteptările importatorului. În primele 5 minute de la deschiderea comenzilor, opt clienţi se aflau deja în aplicaţie.
După numai 20 de minute, BRZ avea deja primul său client australian care plătise avansul. Subaru Australia va continua să primească ordine pentru noul BRZ, însă livrările vor fi făcute abia din 2013.Cererea mare înregistrată în Ţara Cangurilor vine după ce în Japonia, comenzile au depăşit de patru ori numărul exemplarelor disponibile. Succesul coupe-ului pune în umbră un model celebru al gamei Impreza WRX STI, care nu se mai bucură de aceeaşi priză la public.
via autoblog
Nu comentez design-ul general Subaru sau stilul de la interior. Sunt cu siguranta locuri de imbunatatit. Dar mai rar gasesti in ziua de azi o identitate prin condus... vezi Porsche ;-)
Bravo Subaru!