Esential
60.000 | de unităţi ale noului Impreza speră să vândă Subaru în fiecare an. |
Subaru îşi pune mari speranţe în noua generaţie a modelului Impreza, dezvăluită în urmă cu o săptămână în cadrul Salonului Auto de la New York. Bazându-se pe îmbunătăţirile aduse modelului, constructorul japoneză speră să crească cu 50% vânzările noului Impreza, comparativ cu vechea generaţie. În condiţiile în care publicul cumpără 40.000 de unităţi ale vechiului Impreza, noul model ar trebui sa totalizeze 60.000 de unităţi vândute anual.
Tom Doll, preşedintele diviziei Subaru din Statele Unite, a declarat că noul model reprezintă un important pas înainte, comparativ cu vechiul Impreza, şi unul dintre pilonii de bază ai viitoarei gamei Subaru. Noul Impreza promite publicului o reducere a masei totale şi o nouă familie de propulsoare boxer, care reduc valoarea generală a emisiilor.
Dacă previziunile pentru noua generaţie Impreza se vor adeveri, Subaru poate spera să atingă un total de 300.000 de unităţi vândute anul acesta, sau cel mai târziu anul viitor. În 2010, constructorul japonez a vândut, la nivel mondial, 264.000 de maşini.
via | autoblog
Vechiul model poate ca era prea de exceptie prea venit direct de pe traseele de raliu.. Nu cumva chiar aceasta reteta prea rough a fost cauza insuccesului?
Dar nici noua aparitie nu e chiar de ignorat. Eu vad o masina musculoasa destul de masiva cu multe muchii drepte acolo unde este necesar. Si chiar daca aduce prea mult a coreeana macar aduce a masina de strada mai pe gustul oricui. Iar banii vorbesc.
se stiu date despre motorizari, siguranta, comportament, materiale interioare...etc?
sau designul e primoridial in alegerea masinii si a disponibilitatii de a plati mai mult?
filosofie romaneasca?
ps. astia angajaza orbi sa le deseneze masinile de la un timp. Pacat.....Subaru e o masina buna dar hidoasa acum....
Sforaie in continuare cu ineptiile tale !