Subaru a publicat primele imagini și detalii referitoare la noua generație BRZ. Versiunea prezentată astăzi se adresează pieței din SUA, iar conform unor surse apropiate companiei, europenii nu vor putea comanda noul BRZ.
Spre deosebire de vechea generație BRZ, noul model sport dezvoltat de constructorul nipon propune o serie de modificări consistente la nivel exterior. Partea frontală este acum dominată de o grilă mai mare și poziționată și mai jos comparativ cu cea a vechii generații. Farurile au un design nou, splitter-ul față este și el complet redesenat, iar capota primește nervuri noi.
Pentru partea din spate, Subaru a pregătit stopuri noi, o aripă restilizat și un difuzor redesenat care integrează cele două terminații ale sistemului de evacuare. Totodată, designerii propun praguri laterale mult modificate comparativ cu cele ale vechii generații, dar și jante cu design nou (standard vor măsura 17 inch, iar opțional clienții vor putea comanda jante de 18 inch echipate cu pneuri Michelin Pilot Sport 4).
Oficialii Subaru spun că centru de greutate a fost poziționat mai jos, rigiditatea a crescut, iar comportamentul dinamic a fost mult îmbunătățit.
Totodată, japonezii au încercat să menționă o masă totală cât mai mică (sub 1.315 kilograme), motiv pentru care au folosit aluminiul pentru plafon, aripile laterale și capotă.Noul Subaru BRZ va fi echipat cu un motor boxer de 2.4 litri aspirat natural. Acesta dezvoltă 228 de cai putere și 249 Nm, iar resursele vor fi gestionate fie de o cutie manuală cu șase trepte, fie de una autonomată tot cu șase rapoarte. La fel ca în cazul primei generații, noul BRZ va continua să ofere arhitectura cu roți motrice spate.
Noua generație Subaru BRZ va avea o configurație 2+2, iar la interior, clienții vor descoperi un instrumentar digital de bord cu diagonala de 7 inch și un nou sistem de infotainment care comunică cu pasagerii prin intermediul unui display de 8 inch. Noul sistem multimedia este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.
Totodată, noul model sport va fi echipat și cu un pachet generos de sisteme de asistență grupate sub denumirea EyeSight Driver Assist Technology.
E bine c-au reusit sa-l scoata si pe asta.
vad ca spre deosebire de prima generatie, au schimbat cvt-ul cu o at cu 6 trepte....iar cresterea de putere e data de cilindree si nu de turbo, desi e ciudat sa vorbesti de un motor boxer subaru peste 200 cai si sa nu aiba turbo.
big like
Nu zic ca nu e o masina fantastica, insa cand iei in seama si celelalte masini care se mai fac, noul BRZ paleste instant.
Oricum, nu cred ca nu se va umbla la motor de catre impatimiti ...nu ramane el stoc .