Subaru a evitat impactul COVID-19, pentru moment: vânzările au crescut ușor, iar profitul a urcat cu 15% în anul fiscal 2019

de Paul Cosma
Luni, 18.05.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Subaru a anunțat că vânzările au crescut ușor, iar profitul a urcat cu 15% în anul fiscal ce s-a încheiat în martie 2020. Constructorul a observat un “impact limitat” al crizei COVID-19, dar se așteaptă ca vânzările să fie puternic afectate în 2020.

Subaru a raportat rezultatele financiare pentru anul fiscal 2019-2020, finalizat în luna martie. Constructorul a obținut un profit peste așteptările analiștilor, de aproximativ 2 miliarde de dolari.

Profitul a fost cu 15.7% mai mare față de anul anterior, iar japonezii au spus că, deocamdată, pandemia de coronavirus a avut un “impact limitat” asupra bilanțului financiar ce a fost încheiat în martie 2020.

În această perioadă, Subaru a reușit o creștere de 3% a vânzărilor globale, de puțin peste un milion de vehicule. În ciuda veștilor bune, constructorul spune că impactul COVID-19 este inevitabil, iar vânzările vor fi puternic afectate în 2020.

“Deși am repornit producția în această lună, avem un singur schimb în Japonia, iar ritmul din Statele Unite a scăzut semnificativ. Există foarte multă incertitudine legată de acest virus,” a spus șeful Subaru, Tomomi Nakamura.

Constructorul spune că producția din SUA va ajunge la 5.000 de unități în mai, față de cele 40.000 de exemplare din aceeași perioadă a anului trecut.

Per total, Subaru se așteaptă la pierderi de producție de 150.000 de mașini.

Via Reuters

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru