Circuitul de la Nurburgring reprezintă un templu pentru constructorii auto. În ultima perioadă, nu doar mașinile de performanță ajung să fie testate pe Iadul Verde, ci și versiunile "civile" ale acestora. Și uite așa, producătorii vor să vină cu mașini din ce în ce mai bune pe Nurburgring, dar uneori uită că marea majoritate a lor nu vor vedea niciodată asfaltul unui circuit.
În cazul de față, lucrurile stau puțin diferit. Specialiștii din cadrul Prodrive au dezvoltat un Subaru WRX STI capabil de performanțe impresionante. Sub capota modelului nipon se află un motor de 2.0 litri, dar în urma unor modificări majore, unitatea produce peste 600 de cai putere la 8.500 rpm.
Transmisia standard a fost și ea înlocuită cu una de competiții capabilă să schimbe treptele în 20 - 25 de milisecunde. În urma acestor modificări, acest WRX STI a primit și un nume special: Type RA NBR Special.
Dar să revenim la Nurburgring. Pe cei 20.6 kilometri ai circuitului german, modelul nipon a reușit să scoată un timp de 6 minute și 57.5 secunde.
Și uite așa, WRX STI reușește să depășească modele precum Mercedes-AMG GT-R sau Lamborghini Aventador LP750 SV și să se apropie de Porsche 918 Spyder.Totuși nu trebuie să uităm că modelul nipon este pregătit special pentru circuit. Din acest motiv, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio își păstrează titlul de cel mai rapid sedan de serie de pe Nurburgring. Pentru moment, oficialii nu au oferit un clip video cu turul de circuit, dar au promis că vor remedia această "problemă" în cel mai scurt timp.
insa este totusi o performanta remarcabila, motorul acela e un ej207 de pe sti, putin imbunatatit
Unlike other timed motorsport disciplines such as sprinting and hillclimbing, the car is required to start off under full rolling start conditions following a warm up lap where they will have to accelerate out as fast as possible to determine how fast they enter their timed lap.[1] Commonly, as cars consist of modified road going cars, cars are required to have tires authorized for road use.
Asta este explicatia data de wiki.
Power output is 600 horsepower. Torque is nearly even at 590 lb-ft from a production based (that means stock block and heads) 2.0- liter turbocharged boxer four cylinder engine out of the STi. It’s the crankshaft, rods, pistons, gaskets, cams radiator/intercooler and Garrett turbocharger that are all custom motorsports bits. One of the hardest things to get this engine to do was rev up to 9,000 RPM. Prodrive normally builds engines like this to redline at about 6,700.
ca sa ti traduc, long block e stock, internele si vilbrochenul sunt forjate iar turbina e mai mare.
Internele tre sa fie forjate.
ce spui tu acolo e o prostie, nu ai nevoie sa schimbi toate alea pt 600cp pe un ej207.
si ecu standard, daca l rescrii cu o harta custom, e destul, nu ai nevoie de altul. ia vezi aici:
http://www.thedrive.com/video/12902/let-a-pro-subaru-tuner-teach-you-about-building-1000-hp-ej-engines?xid=fbshare
e drept ca nu vorbesc aici doar de motor, dar asa performante ca intreg, ca pachet, nu se scot la un garaj de cartier ci de o echipa profi in asemenea proiecte
Kotegaeshi : eu nu ti mai raspund de acum, nu stii sa porti un dialog si esti si mecanic inchipuit, culmea si specialist in subaru. pe naiba...