SUA: VW şi Audi recheamă în service 168.275 de TDI-uri
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen AG a anunţat o campanie de rechemare în service pe piaţa din Statele Unite ale Americii. Potrivit celor de la NHTSA, rechemarea vizează unităţile 2.0 TDI ale modelelor Jetta din generaţiile 2009-2012, Golf 2010-2012 şi Audi A3 2010-2012. Problema apare la nivelul rampei de alimentare a injectoarelor, care rezonează cu injectoarele din cauza frecvenţei ridicate la care operează cele din urmă. Această rezonanţă duce la vibraţii, care pot duce la crăpături în conductele de alimentare cu carburant, ce pot provoca o scurgere şi un eventual incendiu.
Oficialii Volkswagen spun că nu au cunoştinţă de un incediu, accident sau rană cauzată de această problemă. Campania de rechemare din Statele Unite ale Americii va începe în curând şi va include 168.275 de unităţi şi toate aceste vehicule vor fi reparate gratuit. Reparaţia implică înlocuirea conductelor de alimentare cu carburant şi montarea unui amotrizor special pentru a reduce vibraţiile. Oficialii mărcii germane spun că problema afectează doar anumite unităţi, de aceea vor repara doar anumite vehicule în cadrul acestei campanii.
Cei de la Volkswagen spun că doar 20% dintre modelele care vor fi rechemate în service ar putea avea probleme cu conductele de alimentare. Aparent, un furnizor a utilizat o piesă defectă la asamblarea injectoarelor, iar problema apare doar la unul dintre cele patru injectoare. Investigaţiile celor de la Volkswagen au început în martie 2010, când au depistat o scurgere de carburant.
Dintre toate modelele Volkswagen vândute în Statele Unite ale Americii în ultima lună, 22% au motoare diesel.Via | MSN
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Oricum ai pune-o, e o scurgere de carburant, chit că poate sau nu să ia foc.
Ia toarna motorina pe jos si da-i foc cu bricheta, sa vezi ce repede ia foc, copacule!
Pentru ca deh, consuma mai putin iar asta a inceput sa conteze chiar si in America unde lumea a saracit bine de tot iar perspectivele sunt tare imputite...Ca sa nu mai spunem ca TDI-urile astea au fost 2 ani la rand GREEN CAR OF THE YEAR iar in programul Rabla americanesc (Cash for Clunkers) s-au calificat la prima cea mare (4500 de parale americane parca), la fel ca Prius-ul...
@ LOOL
Daca torni motorina pe jos si-i dai foc cu bricheta se aprinde...in 5 ore...daca ai noroc...`nea Bradut...
In schimb, poate lua foc daca pica pe o galerie de evacuare incinsa sau ceva asemanator ceea ce nu e cazul la motoarele astea care au rampa in fata si galeria in spate.
Culmea, riscul de aprindere este mai mic decat riscul de accident pentru masinile care vin din urma si care ar putea sa patineze ca pe polei pe motorina cursa pe jos (daca e ceva mai multa). Vorbesc in calitate de patit.
P.S.: Daca iti ia foc casa sau masina (Doamne, fereste! Nu-ti doresc.) Sa incerci sa stingi incendiul cu motorina. O sa ajungi la stiri.:)))
pt know how ul tau- diesel-ul este cel mai poluant combustibil din cate exista la statiile de benzina.
emite noxe mult mai nocive decat benzenul(@benzina)
cifra de CO2 e vacs in cazul diesel ului
tu esti ala care tine partea la vw nu?
=))
Motorina se aprinde repede de la o bricheta,cap de bivol.
Numai prostii spui,georgele....
Oricum cred ca americanii fac recall-uri la masinele germane pentru a le mai scadea imaginea , ca va zic la sigur masinele lor au MII DE PROBLEME si nu e atata ZARVA ,.
Eu sunt in SUA si vorbesc pe BUNE pentru ca conduc din pacate masina americana , MERCURY GRAND MARQUIZ din 2008 de 4.6 litri si vreo 250HP cu un consum de doi lei 8-10 mile la GALON.
Si imi face capricii masina destul de des, dar asta e la moment nu-mi permit un BAVAREZ dar sper ca in viitorul apropiat sa cumpar marca aceasta aici in sua BMW e liderul nemtilor americanii iubesc la nebunie aceasta marca , BMW .
In fond n-ar trebui sa ma mire, avand in vedere cati au luat BACul.
Pentru cultura generala a domnului paul:
Benzenul (C6H6) este hidrocarbura exponentiala in chimie foarte cunoscuta datorita structurii sale simetrice. Benzenul nu poate fi benzina pentru simplul fapt ca la 5,5 grade Celsius se solidifica. E adevarat ca e folosit in amestecuri cu alte hidrocarburi ca aditiv.
BENZINA are ca element principal Izooctanul (C8H18) a carui concentratie in amestecul de hidrocarburi ce formeaza benzina care o bagi tu in rezervor da Cifra Octanica.
Ma scuzati pentru interventia mea in disputa dumneavoastra. Va las sa dezbateti mai departe care masina e mai tare.