Incidentul a fost mediatizat, vehiculul în flăcări fiind prezentat într-un clip pe Youtube. În urma apariţiei acestui clip, acţiunile Tesla Motors au scăzut cu 6.24 procente la Nasdaq în cursul zilei de miercuri, ca a doua zi să scadă cu încă patru procente. Reprezentanţii Tesla Motors nu au comentat evoluţia acţiunilor companiei, dar au recunoscut faptul că incediul a pornit de la setul de acumulatori, spunând că bateria s-a comportat aşa cum ar fi trebuit, cele 16 celule fiind proiectate să nu ia foc împreună, fiind separate cu panouri ignifuge.
Incendiul a ridicat din nou problema siguranţei acumulatorilor litiu-ion în transporturi, două cazuri similare fiind cercetate de NHTSA: un incendiu izbucnit la bordul unui Chevrolet Volt în urma crashtest-ului standard şi un incendiu la bordul lui Boeing 787 Dreamliner. Criticii acestui tip de acumulator spun că sistemul nu este suficient de sigur pentru a fi folosit în transporturi, în timp ce companiile care folosesc acest tip de acumulator susţin că tehnologia este cât se poate de sigură în factorul de formă actual.Via MSN
Tu probabil ai uitat cate modele Ferrari si Lamborghini au luat foc fara sa fie lovite. La modelul Tesla incendiul a fost provocat de un obiect metalic de pe sosea care a lovit acumulatorii.
laudatorii spun ca esti destept tare
intrebat de un 'ziarist' ce parere are despre modelele electrice de la BMW a inceput sa rada purtanduse putin cam sarcastic......
mi se pare doar mie sau acest om e chiar antipatic......
si sa nu mai anintesc de episodu cu hyper-loop in care chiar dansu sia dat cu stangu in dreptu precizand ca a vorbit la vrajeala....
Criticii insemnand concurenta ?
@tzenu_bmw eu nu am nimic impotriva cu aroganta lui Musk atat timp cat scoate pe piata un produs competitiv (ce-i drept pana acuma s-a dovedit competitiv doar prin range). Sa nu uitam ca in SUA este concurenta neloiala. Imediat cum incep sa apara si alte masini care vor avea range de 500km full electric altfel se va pune problema competitivitatii, nu va mai fi Sir Musk asa arogant, pana atunci isi permite pe buna dreptate.
Interesanta gandire.
Ei sa fie sanatosi si sa produca 200 000 pe an si vom vedea.
Oricum piesele livrate de mine nu sunt combustibile.
:)
De hartie.
Un caz oarecum similar a fost (parca) prin anii '60 in SUA. Numai stiu marca dar, in caz de accident din spate, luau foc. Modelul a fost retras de pe piata si revizuit.
Adevarat, pentru un model construit de la 0 mai scapa si inginerilor unele situatii. Back to drawing board ca altfel se ineaca actiunile.
Eu vorbesc, eu aud !
Si de unde stii tu ca Tesla are probleme de calitate cu bateriile,ai citit in stele?
Nu uita ca incendiul asta a fost provocat de un accident,citeste articolul.
http://jalopnik.com/5887265/tesla-motors-devastating-design-problem
@gelu nu ai demonstrat nimic cu acele linkuri,chiar o dai in penibil.
Toata lumea stie urasti Tesla si in general marcile americane.
Mai incearca....
Un sofer si familia lui pot muri din cauza unui arici sau unei pisici pe carosabil.
Masina e de vina?
Se scire ConcordE si inginerii au protejat rezervoarele de combustibili cu fibra de carbon la restul flotei. Mai documenteaza-te...esti (ca sa spun asa) pe teritoriul meu.
Succes
Pe scurt:
For consumers concerned about fire risk, there should be absolutely zero doubt that it is safer to power a car with a battery than a large tank of highly flammable liquid.
— Elon
http://www.automarket.ro/stiri/dragostea-dureaza-trei-luni-consumer-reports-depuncteaza-tesla-model-s-66885.html
http://www.automarket.ro/stiri/tesla-model-s-o-mai-ia-si-razna-unii-posesori-acuza-electrica-americana-ca-66919.html
http://www.automarket.ro/tv/funny/cele-dou-scaune-din-portbagajul-lui-tesla-model-s-i-pot-aduce-probleme-cu-poliia-5385.html