Tesla a început deja să restituie o parte din creditul acordat de Departamentul de Energie al Guvernului American, finalizarea procesului urmând să aibă loc în decursul acestei săptămâni.
Constructorul american nu va sta apoi să-şi laude realizarea, cei de la Tesla urmând să lanseze o actualizare a sistemului de încărcare dezvoltat strict pentru modelele sale. Sistemul de încărcare "Supercharger" formează o reţea de puncte de încărcare amplasate strategic, menite să ajute clienţii Tesla la încărcarea modelelor electrice în timp scurt pentru a mări autonomia acestora.În prezent, la bursa de la New York, o acţiune Tesla Motors valorează 89.94 dolari. Valoarea acţiunilor Tesla Motors a crescut cu 166% în decursul acestui an, marcând un record al bursei americane. Între timp, subsidiarele americane ale rivalilor de la Ford şi de la Nissan au primit şi ele împrumuturi de la guvernul american, cele două companii fiind aşteptate să finalizeze restituirea împrumuturilor în termen de zece ani. Constructorul Tesla Motors există pe piaţă de numai zece ani şi se mândreşte cu performanţa surclasării constructorilor ”tradiţionali” la acest capitol, fiind condus de Elon Musk, un talentat întreprinzător american.
Via AutomotiveNews (înreg.)
M5 costa mai mult decat Model S,iti dai seama ce profit isi trag astia,mai mult decat cei de la Tesla. Pretul e nesimtit de mare tinand cont ca m5 e o masina cu motor conventional si nu are tehnologia pe care o are Model S.
Si cine ti-a zis ca Model S intra in parapet la prima curba,ai testat-o??
O dai in penibil...
Tesla S e alta mancare de peste, modelul este practic manufacturat iar linia robotizata e ca si cum n-ar fi. Mai trebuie luate in considerare costurile imense cu cercetarea dezvoltarea. Dar poti cere sa gandeasca trepanatii?
Eu am vazut Tesla Model S. Interiorul e tipic american. In afara de tableta aia care trebuie sa-ti ia ochii, interiorul este ieftin, mai ales panourile usilor, scaunele (aici chiar ar trebui sa ia lectii de la europeni) si locul unde e in mod normal tunelul de transmisie la masinile conventionale.... ieftin!
Africa de Sud mai exact.
Oricum e o masina excelenta si am vazut 2 pe strada ieri.
Are lista de asteptare.
Model S are la interior materiale de foarte buna calitate,poate chiar mai bune decat cele din interiorul lui Seria5. Plus cel mai mare display pus vreodata pe o masina de serie.Oare cand va scoate si bmw o electrica de calibrul lui ModelS?!Bmw doar viseaza la tehnologia pe care o are Tesla. Va ofticati degeaba.....
Oricum interiorul la Tesla este facut la standardul aeronautici de lux si nicidecum de furnizori auto.
Mor de ras ! Bati campii rau de tot ! Eu nu cred ca tu ai vazut Tesla Model S altfel decat pe internet si-n postere. BMW invidios pe Tesla?! E ca si cum ai compara o insecta cu un armasar... De ce ar visa un armasar (BMW) sa devina o musca (Tesla)? BMW baga sute de milioane de euro in cercetare, mult peste posibilitatile lui Elon Musk. Plus ca BMW are o experienta mult mai vasta in masini electrice. Vreo 40 de ani mai exact. Conceptele actuale, viitoare modele de serie, sunt adevarate opere de arta din toate punctele de vedere. Singurul lucru care-i trage in spate, la fel ca si pe Tesla, e pretul de vanzare. Pentru ca orice ai spune tu, un M5 e chiar ieftin la cum presteaza, pe cand tehnologia electrica e inca scumpa. Privind obiectiv, tehnologia motoarelor cu ardere interna a avut peste 130 de ani de evolutie. Daca nu stiai, la inceput inainte sa apara motoarele termice, inventatorii au avut ideea unei masini electrice, insa a fost abandonata pentru ca la acea vreme tehnologia bateriilor era foarte slab dezvoltata si crea probleme. Asa au aparut motoarele termice.
Am vazut si eu Tesla. Interiorul e tipic amercan, cu inclinatia lor pentru gadget-uri scoasa mult in evidenta. Apreciez asta, insa calitatea materialelor si imbinarile nu sunt deloc la cele mai inalte standarde.