Autoritățile americane care se ocupă de siguranța rutieră au transmis că vor derula o investigație oficială pentru a vedea dacă tehnologia de conducere autonomă de la Tesla este responsabilă de producerea mai multor accidente începând din ianuarie 2018 și până în prezent.
În această perioadă, potrivit NHTSA, sistemul Autopilot ar fi fost activ în momentul producerii a 11 accidente, dintre care patru în 2021.
Autoritățile vor verifica sistemul Autopilot pentru un total de circa 765.000 de exemplare Tesla Model Y, X, S și 3, produse între 2014 și 2021.
NHTSA a criticat Tesla în repetate rânduri pentru lipsa măsurilor de siguranță în activarea și utilizarea Autopilot de către clienții constructorului american.
Potrivit sursei citate, cel puțin trei mașini Tesla au fost implicate în accidente cu victime, din 2016 și până în prezent, iar sistemul de conducere autonomă era activat în momentele premergătoare impactului.
Via Reuters
Oficial, se ştie.
Bonusurile sunt făcute ca să nu ajungă la Tesla şi Tesla mereu se chinuie să participe.
Au fost perioade în care îţi puteai cumpăra BYD şi nu erau fabricate în SUA dar primeai bonus dar Tesla fabricat în SUA nu.
Totul a excelat cu întâlnirea a 3-4 producători auto şi uniunea muncitorilor, sindicatul auto la casa albă, la Biden, unde Tesla nici măcar nu a ştiut, nu a fost invitată !!
Dar să investigheze, desigur, deşi NHTSA nu are nici toate normele scrise cred, iar unul din 3 cazuri era când idiotul nu stătea pe locul şoferului, care era gol.
asta e calea aleasa de tesla, multe features dar siguranta nu e perfecta (ar fi si greu).
dar edikkk vede conspiratii si tampenii. cand o sa fii tu intr-o astfel de institutie a statului si o sa fii raspunzator daca stai si dormi si oameni mor, sa vii si sa imi zici ca nu ai fi anchetat tesla. pana atunci bati campii. ca oricum nu ii da afara de pe piata. se cauta cele mai bune solutii. e absolut firesc. ma rog, pt romani, nu. ei sunt obisnuiti sa moara si tot ei sa fie considerati de vina.
Tesla nu a afirmat niciodată că sunt full autonomi, nivel 5.
Dimpotrivă, mereu au spus că trebuie să ai mâinile mereu pe volan şi mereu atent la stradă, la condus.
Asta cu americanul care îi scrie că cafeaua e fiebinte sau că să nu mănânce detergent, e ceva specific lor.
Să investigheze, oricum primesc o amendă aşa, că deh... SUA.
Sunt foarte urâţi de mulţi boss-i din SUA, că vor băga în faliment Ford şi poate GM.
Sau dacă nu îi bagă vor rămâne la nivel de Dacia Logan.
Evident piaţa a reacţionat, acţiunile scăzând cu 5%.
Normal.
Singura şi marea problemă a Tesla o reprezintă China.
Acolo unde eşti duşmănit dacă ai telefon Apple sau Samsung.
Şi cam o să aibă parte şi de la germani de acelaşi tratament.
Multă lume îi urăşte, pentru că sunt cei mai buni de pe planetă şi îi înjoșeste pe restul să arate cât de proşti sunt.
Dar vor rezista, doar idioţii vor cumpăra maşini cu range mai mic şi viteză de încărcare mai mică la acelaşi preţ sau mai mare.
Nici nu intru să mai vorbesc de mode-s. Sentry mode, Sleep mode, Transport mode, etc
Şi a venit Tesla. Azi produce model Y cu 3 body parts din care 2 injectate aliaj la presiune şi una bateria care este body part, structural.
Folosind Giga press şi Giga stamp, singura companie auto din lume care foloseşte aşa ceva.
Sau singura companie din lume care are octovalva - managmentul energiei termice şi pompă de căldură.
Între timp au apărut şi alţii cu pompa de căldură.
De baterie, nu mai zic, au făcut o baterie mai bună decât colegii de la Panasonic, care erau în branşă de mult, dându-le clasă.
Singurii care au ceva în plus sunt "hoţii" de la BYD.
BYD produc / vor produce şi cip-uri şi sunt un pic mai verticalizați ca Tesla.
Dar BYD să citiţi despre patron care moto-ul lui este "reverse engineering and after make it better"
Adică "fură tehnologie apoi îmbunătăţeste" şi folosind enorma forţă de muncă chineză la preţ redus (4 mai redus ca în vest, şi disponibilă în zeci de milioane)...
Restul dinozaurilor, cam asta e. Ciuda pe Tesla.
nu te mai lauda cu bateria tesla ca habar nu ai ce inseamna o masina. o masina inseamna multe. iar tesla se vede ca nu stie mai nimic.
suspensia e modesta la ei, tabla la fel, interiorul ala o fi cu piele dar iarasi, e gandita ca o masina americana, sa para ca ofera mult, dar in realitate nu prea. e zgomotoasa rau de la zgomotul de rulare. ca deh, banii s-au dus in baterie. aia e ce se cheama o masina dezechilibrata. in sensul ca exceleaza la ceva si sufera rau la multe altele. ma lipsesc.
lasa-ne cu ce inventii au facut ei ca mie de exemplu nu imi trebuie. e ca si cum nu le-ar fi facut.
traiesti intr-o lume a conspiratiei de aia ai impresia ca ii ancheteaza ca vor sa le fure ceva.
ancheta aia nu e penala, nu le ia nimeni date confidentiale, nu le ridica calculatoare etc.
se incearca sa vad de la ce provin accidentele, daca nu le pot rezolva probabil le vor interzice anumite functii din pilotul ala. nu e ca si cum nu vor mai vinde nimic.
au tot interesul sa vanda, e firma americana in fond. dar tu o tii langa.
nici macar nu ai inteles ce am scris mai sus, dar imi scrii de prostii. EU SCRIU PROSTII CAND TU NU PRICEPI NIMIC! RIGHT
viseaza la cai verzi in continuare.
Tesla a zis mereu, mâinile pe volan (chiar trage pe dreapta, dacă nu ai mâinile pe volan) !!
Unul din accidente, individul se uita la filme pe telefon !!!
Cât de idiot putea să fie ???
Dar ştii ce nu se spune?
Zecile de momente în care Tesla a salvat viaţa celor din maşină ?
Aaaaaa....
Dacă e o maşină mult prea deşteaptă pentru unii mult prea idioţi.
Aia cu maşină dezechilibrată, baţi câmpii rău.... Tesla nu a zis niciodată că e Porsche, dar aia "dezechilibrată" face sfertul de milă sub 10 secunde !!
Plus, dacă vrei extra, poţi să îţi pui geamuri duble, anti fonare suplimentară, etc.
Nicio maşină nu poate acoperi toată piaţa. Fiecare are zona ei.
La Tesla aceaste acţiuni SUA contra Tesla, se ştiu, sunt dovedite.
Elon a fost luat consilier pentru Trump, dar apoi Trump la jignit, şi el a renunţat, dar aveau anumite puncte comune (vezi închiderea fabricii din Fremont California, total abuzivă)
Când a venit Biden, Elon este persoana non grata, că a ţinut cu Trump.
Culmea, deşi Biden este pro electrificare, sau aşa susţine, că este mincinos rău.
Aşa că.... las-o baltă.
Uite recent short sellers au renunţat la lupta contra Tesla. După atâţia ani. Tesla a câştigat.
Plus un "analist financiar" renumit contra Tesla, a fost recent dat afară, pentru că s-a dovedit că o parte din susţinerile lui erau minciuni.
Sunt ştiri reale, nimic teorie.
de la televiziunea unde activa
daca macar cautai pe siteul tesla, vedeai clar ce scrie acolo: https://www.tesla.com/autopilot
"full self-driving abilities" - daca asta nu inseamna ca merge singura, nu stiu ce mai inseamna. da, nu scrie ca e level 5, si ce? intelesul e acelasi in final.
nu cred ca ai inteles cu masina dezechilibrata. e vorba ca la pretul ala ofera putin si prost rau la capitolele mentionate. mult mai putin si mai prost decat masini mult mai ieftine. asta nu pricepi tu. pentru ca banii s-au dus in baterie si software la ei. un egolf e incomparabil mai bine antifonat si mai placut la mers (SUSPENSIE) decat o tesla. chit ca nu prinde suta in 3 secunde, care utilitate oricum e zero practic vorbind.
n-am ce sa las balta, ca miza mea personala e zero. am condus electrice si nu imi plac. imi plac ca nu polueaza, insa. dar de aici pana la infatuarea ta cu electricele e cale lunga. nu e articol sa nu tipi contra termicelor si proelectrice, dar tu nici macar nu ai electrica.
si mai si traiesti cu impresia ca se vor ieftine. ma umfla rasul.
si sa nu uit: e irelevant cate vieti au salvat (oricum nu poti dovedi asta). e relevant daca au facut accidente care puteau fi evitate. asta se investigheaza si e perfect firesc. numai tie ti se pare anormal.
cum ai vrea sa imbunatateasca softul? stand autoritatile cu degetul in fund ca la noi? ZI MERSI CA IAU ATITUDINE!!!!! la noi nu vezi asa ceva.
pe logica ta, daca am salvat 5 vieti si am omorat un om, eu personal, inseamna ca nu am de ce sa fiu anchetat penal. eu zic sa mai studiezi ca esti complet pe langa.
Nu stiu ce face Europa, dar in Romania producatorul nu este vinovat niciodata.
Consumatorul greseste mereu. Nu conduce cum trebuie, merge subturat, nu face drumuri prin afara orasulu...stiti voi povestea.
Mereu, mereu, consumatorul e idiot si producatorul e ala destept.
Au ei bubele lor, dar aici...Felicitari!