SUA: Nu mai este disponibil niciun Nissan Leaf până în octombrie 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii diviziei americane a mărcii Nissan au anunţat că nu mai este disponibil niciun exemplar Leaf până în octombrie 2011. Americanii au comandat peste 20.000 de exemplare Nissan Leaf, atingând nivelul maxim de unităţi repartizate pieţei respective până în luna octombrie a anului viitor. Livrările de Nissan Leaf nu au început încă nici pe piaţa din Statele Unite ale Americii, iar şeful Nissan America de Nord a declarat că primii 20.000 de clienţi sunt "rapid adaptaţi la modelele viitorului" şi că următorul pas va fi convingerea "pragmaticilor" că un vehicul electric îşi merită banii.
Nissan va instala staţii de încărcare speciale la 40 de dealeri ai săi din Statele Unite ale Americii. Peste 90% din clienţii care au comandat un Leaf în SUA locuiesc la mai puţin de 16 kilometri de unul dintre dealerii respectivi. Clienţii vor avea la dispoziţie încă o posibilitate de a-şi încărca maşina în afară de propria locuinţă, lucru care ar trebui să îi bucure pe cei 18.000 de clienţi care ar putea să beneficieze de aceste staţii.
În mod evident, există posiblitatea ca respectivele reprezentanţe să întâmpine adevărate cozi la încărcarea vehiculelor electrice, din moment ce vor fi aproximativ 450 de unităţi Leaf repartizate unui dealer. Din ianuarie 2011, peste 150 de dealeri Nissan din SUA vor avea şi ei puncte de încarcare instalate, care vor fi localizate în California, Oregon, Washington, Arizona şi Tennessee.Capacitatea de producţie a celor de la Nissan este limitată de fabrica din Japonia a lui Leaf. În 2012, cei de la Nissan vor deschide o uzină în Tennessee care va fi capabilă să producă 125.000 de unităţi pe an. Doi ani mai târziu, Nissan va introduce un vehicul comercial 100% electric, destinat aprovizionării fără zgomot şi fără emisii în centrele urbane. Principalul dezavantaj al fabricii din Japonia este devalorizarea yen-ului în raport cu dolarul american şi cu euro, ceea ce îi face pe cei de la Nissan să piardă o oarecare sumă de bani la vânzarea fiecărei unităţi.
Via | Just-Auto (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Nissan in Romania
-
Nissan 370Z facelift (2013-prezent) Preţ: 45.560 - 49.590 €
-
Nissan Juke (2014-prezent) Preţ: 15.150 - 28.690 €
-
Nissan Leaf Preţ: 33.990 - 38.900 €
-
Nissan Micra Preţ: 11.990 - 17.440 €
-
Nissan Navara Preţ: 30.130 - 40.660 €
-
Nissan Pulsar Preţ: 15.840 - 21.750 €
-
Nissan Qashqai facelift Preţ: 18.450 - 33.720 €
-
Nissan X-Trail facelift Preţ: n/a - 38.490 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Mai e o problema lipsa de resurse a Japoniei, probabil ca 80% din ce e pus pe Leaf vine din import- ma refer la materia prima care e cumparata cu Yeni
-cu ce fel de yeni ?-din aceea slabi adica e nevoie de mai multi .
ce buzunare raman mai goale? -cele japoneze.
PS: mai clar in loc sa dai 3000 de yeni pe materie prima, dai 5000 yeni, adica in loc de 30% dai 50% din sa zicem un total de 10.000 yeni cu cat vinzi tu masina cine pierde ?
JAPONEZUL:)