SUA: Clienţii de modele diesel sunt din ce în ce mai numeroşi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Modelele echipate cu motoare diesel sunt din ce în ce mai populare pe piaţa din Statele Unite ale Americii. Până de curând, aceste modele nu erau deloc populare din cauza mirosului neplăcut pe care îl lăsau în urmă, dar standardele de emisii i-au obligat atât pe producătorii de carburanţi, cât şi pe producătorii de automobile să folosească doar motorină cu un conţinut extrem de scăzut de sulf. Treptat, motoarele diesel au reuşit să se infiltreze pe piaţa din America de Nord, iar situaţia financiară din 2009 a dus şi ea la creşterea vânzărilor modelelor echipate cu propulsoare mai eficiente.
Spre exemplu, un studiu făcut de R.L. Polk a relevat faptul că peste 49% din unităţile Volkswagen Jetta vândute pe piaţa din SUA sunt echipate cu propulsoare diesel. În Europa, această statistică nu ar fi deloc surprinzătoare, dar pentru piaţa din Statele Unite ale Americii se poate considera o realizare. Circa 30% din clienţii de Audi Q7 au ales un propulsor diesel, la fel şi 18% din clienţii de Mercedes-Benz GL şi 17% din clienţii de BMW X5 cu xDrive.
În principiu, mărcile germane au vândut mai uşor propulsoare diesel graţie faptului că au clienţi care îşi permit aceste unităţi.
Totodată, experienţa producătorilor germani în acest domeniu i-a ajutat să ofere motoare mult mai performante decât ale rivalilor la un cost mai redus. Rămâne de văzut cum vor reacţiona mărcile indigene şi cele japoneze la succesul motoarelor diesel pe piaţa din Statele Unite ale Americii şi cât de repede se vor adapta ei la aceste nevoi.Nu numai producătorii de automobile ar putea beneficia de această schimbare a pieţei din Statele Unite ale Americii, ci şi furnizorii de componente pentru automobile diesel. Printre aceştia se numără Bosch, Continental, Delphi şi Denso. În acest moment, doar Continental şi Bosch se bucură de succesul diesel-urilor pe piaţa americană, deoarece Bosch furnizează componente pentru Volkswagen, BMW şi Audi, în timp ce Continental oferă repere pentru vehiculele comerciale vândute în SUA.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Nio, producătorul chinez de vehicule electrice, plănuiește să lanseze primul său model hibrid în 2026 și îl va vinde exclusiv pe piețele externe, inclusiv în Europa. (04.11)
-
Un nou studiu realizat de germanii de la Prognos arată că fenomenul electrificării industriei auto ar putea duce la pierderi masive de locuri de muncă. Conform noului studiu, peste 186.000 de locuri de muncă ar putea să dispară până în 2035, în Germania. (04.11)
-
O reprezentanță auto din Canada a scos la vânzare modelul limitat Nissan GT-R50. În total au fost construite doar 19 unități, cu un preț de pornire de 1.1 milioane de dolari. (04.11)
Deci pentru Delphi piata US este inca departe
Un "tractor in loc de masina" vrea cineva care doreste sa aiba o masina care sa polueze putin, sa emita putin CO2, sa consume putin (ceea ce inseamna o autonomie mai mare) si sa traga bine...Cam atat.
Celelalte masini sunt pentru dastepti.
ceea ce particularizeaza un tractor de un alt vehicul nu e motorul , ci transmisia,dar e de inteles mai ales in zonele unde nu se practica agricultura mecanizata!