SUA: Clienţii de modele diesel sunt din ce în ce mai numeroşi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Modelele echipate cu motoare diesel sunt din ce în ce mai populare pe piaţa din Statele Unite ale Americii. Până de curând, aceste modele nu erau deloc populare din cauza mirosului neplăcut pe care îl lăsau în urmă, dar standardele de emisii i-au obligat atât pe producătorii de carburanţi, cât şi pe producătorii de automobile să folosească doar motorină cu un conţinut extrem de scăzut de sulf. Treptat, motoarele diesel au reuşit să se infiltreze pe piaţa din America de Nord, iar situaţia financiară din 2009 a dus şi ea la creşterea vânzărilor modelelor echipate cu propulsoare mai eficiente.
Spre exemplu, un studiu făcut de R.L. Polk a relevat faptul că peste 49% din unităţile Volkswagen Jetta vândute pe piaţa din SUA sunt echipate cu propulsoare diesel. În Europa, această statistică nu ar fi deloc surprinzătoare, dar pentru piaţa din Statele Unite ale Americii se poate considera o realizare. Circa 30% din clienţii de Audi Q7 au ales un propulsor diesel, la fel şi 18% din clienţii de Mercedes-Benz GL şi 17% din clienţii de BMW X5 cu xDrive.
În principiu, mărcile germane au vândut mai uşor propulsoare diesel graţie faptului că au clienţi care îşi permit aceste unităţi.
Totodată, experienţa producătorilor germani în acest domeniu i-a ajutat să ofere motoare mult mai performante decât ale rivalilor la un cost mai redus. Rămâne de văzut cum vor reacţiona mărcile indigene şi cele japoneze la succesul motoarelor diesel pe piaţa din Statele Unite ale Americii şi cât de repede se vor adapta ei la aceste nevoi.Nu numai producătorii de automobile ar putea beneficia de această schimbare a pieţei din Statele Unite ale Americii, ci şi furnizorii de componente pentru automobile diesel. Printre aceştia se numără Bosch, Continental, Delphi şi Denso. În acest moment, doar Continental şi Bosch se bucură de succesul diesel-urilor pe piaţa americană, deoarece Bosch furnizează componente pentru Volkswagen, BMW şi Audi, în timp ce Continental oferă repere pentru vehiculele comerciale vândute în SUA.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Deci pentru Delphi piata US este inca departe
Un "tractor in loc de masina" vrea cineva care doreste sa aiba o masina care sa polueze putin, sa emita putin CO2, sa consume putin (ceea ce inseamna o autonomie mai mare) si sa traga bine...Cam atat.
Celelalte masini sunt pentru dastepti.
ceea ce particularizeaza un tractor de un alt vehicul nu e motorul , ci transmisia,dar e de inteles mai ales in zonele unde nu se practica agricultura mecanizata!