Esential
54% | dintre americani s-au declarat impotriva programului "Cash for Clunkers". |
17% | dintre cei intervievati isi vor cumpara o masina anul viitor utilizand bonusul acordat de statul american la casarea unei masini vechi. |
54% | dintre americani s-au declarat impotriva programului "Cash for Clunkers". |
17% | dintre cei intervievati isi vor cumpara o masina anul viitor utilizand bonusul acordat de statul american la casarea unei masini vechi. |
Programul Rabla, primit cu bratele deschise de majoritatea tarilor europene, ar putea sa se dovedeasca un fiasco in Statele Unite. Conform unui studiu efectuat de compania Rasmussen Reports, 54% dintre americani s-au declarat impotriva initierii unui astfel de proiect, in timp ce doar 35% privesc cu ochi buni programul Rabla din SUA. In plus, 12% dintre cei intervievati telefonic in cadrul studiului au declarat ca nu sunt siguri daca masura este una pozitiva sau negativa pentru americani.
Procentul majoritar al celor care s-au declarat nemultumiti de implementarea programului se datoreaza, spune compania care a initiat sondajul, faptului ca cetatenii americani sunt speriati de sumele pe care guvernul le va utiliza pentru implementarea programului.
Partea pozitiva a sondajului este legata de faptul ca 17% dintre cei intervievati au spus ca sunt hotarati sa isi cumpere o masina noua utilizand acest nou program, celelalte 18 procente a subiectilor care au raspuns pozitiv afirmand ca se gandesc la posibilitatea achizitionarii unui nou autoturism cu ajuroul banilor primiti din partea guvernului.
via | Autoblog
innoirea parcului auto. lol. asta este o magarie globala pt cresterea vanzarilor uriaselor concerne auto.
daca statul subventioneaza, acesta de unde recupereaza banii? de la guvernanti? nu. tot de la masele de manevra.
Din punctul de vedere al mediului, programul nu e rau deloc. Inlocuieste batozele cu masini (relativ) normale. Dar pentru America de azi nu e bun deloc. Pentru ca vor profita din plin constructorii japonezi si europeni si vor avea de suferit (si mai mult, daca poti sa-ti inchipui) cei autohtoni (care deja sunt falimentari/vai de mama lor)...Pentru acestia din urma, va fi practic o lovitura de gratie...
De principiu, sunt de acord cu tine ca americanii de rand (nu toti dar mare parte )sunt dusi/redusi. Insa in situatia data, chiar au dreptate cei care se opun: alti bani gramada cheltuiti aiurea din buzunarul contribuabilului (in conditiile in care masinile sunt si asa foarte ieftine in America) si cu efecte perverse crancene (vezi mai sus).
Eu n-am spus ca nu mai pot americanii de grija mediului. Doar ca IN ESENTA, programul este bun fiindca protejeaza mediul. Ma rog, asta ar fi un efect secundar.
De fapt, americanilor li se rupe destul de tare de mediu. Ba mai mult de-atat, au facut in ultima vreme niste chestii care nu numai ca n-au protejat mediul ci chiar au dus la deteriorarea acestuia...
Iar banii din vanzari nu se duc la firma mama sa zicem daca se vinde o toyota banii nu ajung direct in japonia, ei ajung la toyota usa care este o filiala si datorita legii trebuie sa astepte nu stiu cat timp pana cand trimite banii, si oricum nu o sa ii trimita in japonia decat daca e absolut nevoie, banii aceia cresc pretul actiunilor, la care au toti propietarii participatii, deci nu sunt interesati sa trimita banii peste ocean. deci e cam win-win de fiecare parte.
Si nu-mi spune mie ca ameraricanii nu au bani! Au bani sa finanteze razboaie si tari teroriste precum Israelul si nu au bani pentru Remat...=))))))) Adica vrei sa spui ca tara cu cel mai mare PIB din lume si-ar saracii populatia daca ar demara programul...?? programul care poate fi suportat de romani dar nu poate fi suportat de americani...? Nu vezi cat de absurd esti?! Dupa cum spuneam: americanii de rand intotdeauna au fost mai redusi...
Cat despre mediu si poluare majoritatea vad ca aveti lipsa de cunostinte crunta. Majoritatea masinilor europene nu trec testele de poluare din SUA care au fost stabilite in ani '70 cand in Romania te inecai de fum. Romanul e oricum ultimul cand e vb de protectia mediului ca se complace in mizerie si nepasare fata de mediu.
Realitatea va reflecta adevarata dorinta a populatiei cand e vb de masini. Cele vechi sunt mai bune.
Treaba ta cum consideri ca este programul rabla.
Nu acuza insa pe altii de lipsa de cunostinte (inca crunta), daca tu nu stii pe ce lume traiesti (sau poate doar ai fost dezinformat). Ia cauta tu pe la agentiile de protectie a mediului, mai citeste standardele, daca prietenii te dezinformeaza... Cele mai tari standarde de emisii pentru autovehicule de pasageri noi, la ora actuala sunt in Japonia, urmate in ordine Uniunea Europeana, China, Australia, Canada, si abia la urma SUA. Din toata SUA, California s-a hotarat sa imbunatateasca situatia si au un plan de imbunatatire anuala a standardelor de poluare, insa nici in 2016 nu vor ajunge aceste standarde la nivelul uniunii europene din 2002. Se pare ca in ultima vreme se discuta despre adoptarea standardelor Californiei de catre Agentia federala, si cu ocazia asta a aparut in discutie si introducerea programului rabla la ei. Iar standardele europene se imbunatatesc continuu, in septembrie anul acesta intra in vigoare Euro5 pentru autovehicule de pasageri si comerciale usoare, iar in septembrie 2010 si pentru celelalte categorii (pentru autobuze si tiruri noi a intrat deja). Pentru anul 2014 va intra Euro6, care este mai strict decat standardele pregatite de Japonia pentru 2010.