Un nou studiu realizat de cei de la CarVertical relevă care sunt mărcile cu cei mai mulți kilometri parcurși în medie de pe piața mașinilor second-hand din România. Studiul arată că Volvo, Mercedes-Benz și BMW sunt mărcile cu cei mai mulți kilometri parcurși în medie. Dintre mașinile produse în 2008 și verificate pe platforma online, mașinile Volvo sunt campioane la acest aspect, cu un kilometraj mediu de 260.471 de kilometri.
Marca suedeză este urmată de Mercedes-Benz, cu un kilometraj mediu de 233.787 de kilometri pentru mașinile produse în urmă cu 16 ani. La mică distanță este BMW, cu un kilometraj mediu de 233.518 kilometri.
La categoria vehiculelor produse în 2013, Skoda conduce acest clasament, cu un kilometraj mediu de 208.617 kilometri. Mașinile mărcii cehe sunt urmate de Volvo (208.428 de kilometri) și de Mercedes-Benz (198.383 de kilometri).
Dintre mașinile produse în 2018, Peugeot ocupă prima poziție, cu un kilometraj mediu de 136.960 de kilometri.
Pe locul 2 este Skoda, cu un kilometraj mediu de 136.666 de kilometri, iar locul 3 este ocupat de Opel (127.859 de kilometri).
Revenind la mașinile produse în 2008, brand-ul cu cei mai puțini kilometri parcurși în medie este Nissan, cu 164.431 de kilometri. Marca japoneză este urmată de Peugeot (171.401 kilometri) și de Opel (174.154 de kilometri). Pentru mașinile produse în 2013, Nissan este din nou producătorul cu cei mai puțini kilometri (139.083 de kilometri), urmat de Ford (157.394 de kilometri) și de Toyota (160.384 de kilometri).
La final, în ceea ce privește mașinile produse în 2018, Nissan are, din nou, cei mai puțini kilometri parcurși în medie (75.749 de kilometri). În spatele constructorului nipon se situează Toyota (77.083 de kilometri) și Volvo (87.999 de kilometri).
via CarVertical
daca doreau doar reclama carvertical, nu era mai bine sa apara reclama normala, cum imi apare de exemplu acum de la toyota? eu zic ca era mai onest, decat sa ne abureasca cu clasamente irelevante.
Si sunt convins ca daca esti interesat de un SH si nu esti chitit pe o anumita marca e o un bun punct de plecare in luarea unei decizii
Cât despre "nu mai știu ce să scrie să fie citiți", te invităm să citești articolele noastre din zilele trecute, sau chiar din luna asta. Sunt multe și bune.
E articol de 2 lei.
Sa schimbe cu BMW cea mai tare marca din univers si sa vezi atunci ce articol bun este asta.
Hai dan_grc, inexopix si restul. Ce faceti? Dormiti? Bagati cu BMW-uri.