Cercetătorii de la Australian Automobile Association au efectuat mai multe teste pe mașinile diesel de la Volkswagen după ce acestea au trecut prin service în urma Dieselgate.
Datele obținute de AAA au arătat, de exemplu, că un model Volkswagen Golf diesel din 2010 a avut un consum mediu mai mare cu 7%, iar creșterea a fost de 14% când mașina a rulat în regim extra-urban.
În plus, australienii susțin că mașina a avut emisii de patru ori mari. Ei au spus că, desi nivelul emisiilor a scăzut față de nivelul dinaintea rechemării, acestea rămân mult peste limitele legale.
Asociația australiană spune că rezultatele testelor din laborator nu ar mai trebui luate în calcul, fiindcă nu au relevanță și nu pot fi comparate cu situația din trafic.
Volkswagen a respins vehement rezultatele testelor din Australia, spunând că modificările software au fost aprobate de autoritățile germane și că testele din Germania, Austria și Elveția au arătat că mașinile modificate sunt conforme cu standardele de emisii.
Via Autoexpress
Australia inca e colonie?
Pentru orice autovehicul, ar trebui ca la inspectia tehnica sa se faca pe bune o verificare a noxelor. Daca nu ies, se suspenda dreptul de circulatie, posesorul este nemultumit si abia apoi poate vor face ceva pentru asta, Dar depinde cine spune cum si care sunt normele, daca spune VW e degeaba.
Pana la urma, unde e Australia asta si ce face ea?
si probabl si dpf-ul va functiona mai mult timp fara probleme.
deci..rusine celor care nu se duc sa-si faca update-ul.
intrebare: de ce nu au implementat "inbunatatirile" PANA la scandal? Dece nu au beneficiat masinile lor de tehnologie pana sa fie prinsi cu minciuna?
incep sa cred ca clientul tipic de vag e usor "dezinformat"