Studiu: Toyota este cel mai ”verde” brand din lume
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Compania de consultanţă Interbrand a publicat un studiu care analizează cele mai importante eforturi făcute pentru protejarea mediului înconjurător.
Bazându-se pe expertiza celor de la Deloitte, care au evaluat eforturile ecologice a 100 de companii globale şi modul în care au fost percepute aceste eforturi de către consumatori. Studiul a presupus interogarea unui eşantion de 10.000 de oameni. Grupurile auto şi cele care se axează pe domeniul tehnologic au dominat ”Topul celor mai ecologice branduri”.
Prima poziţie a fost ocupată şi în acest an tot de Toyota, care are avantajul de a vinde bine un model popular precum Prius şi de a promite că va reduce semnificativ cantitatea de deşeuri neutilizabile. Topul celor mai verzi 10 companii la nvel mondial a fost completat de alte trei branduri: Volkswagen, Honda şi BMW, ultimul dintre ele chiar la limită. Meritul celor trei este acela de a investi şi promova continuu vehicule eficiente sau cu propulsie alternativă.
Toyota şi Honda, cele mai bine clasate mărci auto, au primit însă şi un scor negativ, diferenţa dintre percepţia publicului şi performanţa reală a modelelor fiind destul de mare.
În topul celor mai ”verzi” 100 de branduri globale şi-a făcut apariţia şi Nissan, graţie lansării pe piaţă a noului model electric Leaf, care a aşezat marca japoneză chiar pe locul 21.
În primele 50 de branduri s-au mai aflat şi Mercedes, Hyundai şi Ford.via l businessgreen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Wayne Griffiths, CEO-ul mărcilor Seat și Cupra, și-a anunțat demisia din această funcție. El va fi înlocuit de către un nou CEO, care va avea un mandat provizoriu până la numirea unui nou oficial. (01.04)
-
Noul Renault Austral facelift debutează cu un design revizuit. Din vară, disponibil în România
-
Noul Renault 4 electric poate fi comandat în România: start de la 28.900 de euro
-
Noul Hyundai Nexo: SUV alimentat cu hidrogen cu autonomie de peste 700 km
-
Noul Hyundai Ioniq 6 facelift: design mai agresiv și mai multe butoane fizice
-
Primele imagini cu viitorul Audi A6 Sedan. Rivalul Seriei 5 debutează în 15 aprilie
Domnule Mafia, esti cumva fostul edi 80 sau unul nou?
Sa jubilezi la asta, cum ca Toyota este "verde", wow, e ca si cum as sari eu in sus ca M3 accelereaza mai bine decat Prius si oricum ceilalti cu "fumegatoare" nu-s chiar atat de departe
Astept mai mult de la ei.
Astept masina ce se incarca de la panourile solare de pe garaj.
ZERO cost.
Dai-as fum de la TEDEI sa inhaleze. Nu de la 1.9, ci de la V12-le de 6.000cmc3.
Acum soferii de taiota au voie in mod legal urmatoarele:
1. Sa iasa la pascut pe marginea drumului.
2. Sa poarte tricouri, sepci, haine, etc pe care sa scrie "Necopt", "Imatur", "Acritura" etc
3. Au voie sa se balige pe drumurile publice.
Si la noi vad ca a ramas indobitocirea asta ca daca e diesel e vechiul tdi pd, ma asteptam ca unii sa fi auzit de common-rail si avantajele aferente.
"studiul" este o insumare a "parerilor" exprimate de vreo zece mii de orbeti intoxicati cu reclame frumos colorate ... voi chiar credeti ca aia la toyota sau la IBM sau la.. etc .. dau vre-un ban pe ecologie?? AIA VOR PROFIT si atat, nu ii intereseaza ecologia decat in reclame si in "evenimente publice". Isi monteaza panouri solare pe fabrici si sedii iar apoi se lauda cu ele ani la rand ... dar uita sa ne spuna incotro se duc deseurile din fabricilel lor.
calmati-va cu agitania ca nu s-a schimbat nimic in lumea corporatiilor - pe ei inca ii doare in c** de cumparatori ;)