În mod tradițional, mașinile electrice își pierd mai rapid valoarea după achiziție din cauza degradării autonomiei bateriei în timp, dar și ca urmare a faptului că prețul de cumpărare al mașinii noi este subvenționat de stat în numeroase țări.
Cu toate acestea, o analiză realizată de portalul american iSeeCars a scos în evidență că Tesla Model 3 își păstrează 89.8% din valoare după o perioadă de utilizare de trei ani.
În schimb, Tesla Model X își păstrează 66.1% din valoare, iar Model S circa 63.7% din valoare în același interval de timp.
Datele obținute pentru modelele Tesla sunt semnificativ mai bune decât cele înregistrate de alte modele electrice. De exemplu, același studiu menționează că Hyundai Ioniq Electric își păstrează 52.3% din valoare, în timp ce Kia Soul EV se menține la 41.3%.
Două dintre cele mai populare modele electrice din Europa se numără printre cele care își pierd cel mai mult din valoare în trei ani: Nissan Leaf păstrează doar 39.8% din valoare, în timp ce BMW i3 este în coada clasamentului cu 39.6% din valoare.
În medie, o mașină electrică își păstrează 40.8% din valoare în primii trei ani.
"Model 3 este vehiculul cu cea mai mică depreciere și se depreciază de peste 5 ori mai puțin decât media segmentului.
Model 3 este încă la mare căutare de la startul producției din 2017 și, chiar dacă nu reprezintă un chilipir comparativ cu un model nou, oferă clienților o opțiune mai accesibilă de a deține o Teslă", afirmă autorii studiului.
Despre MERCEDES BENZ era vorba - cu plafonul panoramic...
La mașinile hybride devalorizarea e cam la fel cu a celor ne-hybride in primii 4 ani, apoi devalorizarea se accentuează foarte mult odată ce se apropie de opt ani. Dacă pică acumulatorul mașină ajunge la preț de nimic.
La cele electrice cred că tendința de devalorizare e mai acută ca la cele hybride... Asta ar fi un hop cam mare la noi. In Germania sistemul de predare a mașinii vechi ca avans pentru cea nouă e practicat de mult timp și funcționează foarte bine. La noi deocamdată daca va uitați pe OLX tot ce e electrică la vânzare, sunt fie noi, fie de un an sau maxim doi vechime, iar preturile sunt sus, devalorizare minima. Sunt curios peste doi, trei, patru ani la cât pe să se vândă electricele care ar împlini 6 ani să zicem. Cumpărătorii nu o să ofere mare lucru pe o mașină care teoretic mai are termen de funcționare doi ani, după care dacă mai vrea să o folosească va trebui să investească substanțial într-un nou pachet de baterii... Vom trăi și vom vedea... (‘◉⌓◉’)
Mânuțele roșii sunt de la cei care ar cumpăra o mașină veche de 3 ani cu 90% din prețul uneia noi. :))
PS: cielo ala al tau ce face, mai merge? asa-i ca cielo si lada sunt mai valabile decat orice s-klasse, vai steaua lor de masini negalvanizate
si te macina, dar nu-mi pasa
cu ura si minciuna NICIODATA nu vei izbandi.
Cei de la Tesla nu au mintit cu softuri mincinoase si ilegale.
Deci e normal ca sa le creasca valoarea cand restul mint.
Daca la Tesla pica bara si multe altele, la Audi, BMW, ramai in drum cu totul, deci lasati gargara baieti.
Vrei ceva linkuri cu baieti care isi distrug BMW-ul in fata salonului auto de la Frankfurt ca sa isi arate multumirea fata de brand?
Sau ala de isi plimba Audi de 100000 euro pe platforma cu stickere pe ea ca e cea mai proasta masina?
Deci vedeti-va de troacele voastre Diesel.
aaaa, ca asa ti-ai dori tu sa se intample, asta e alta poveste
https://mercedesblog.com/car-smasher-man-burns-bmw-2-years-mercedes-owner-destroyed-s-class/
https://autoblog.md/foto-am-cea-mai-proasta-masina-un-roman-sta-mai-mereu-in-service-cu-al-sau-audi-a7/
http://www.mercedesmedic.com/mercedes-benz-common-problems/
https://ftw.usatoday.com/2015/09/man-destroys-his-170000-car-with-a-golf-club/amp
Aveti nevoie de ciocane, crose de golf, topoare sau sfaturi, vedeti ca sunt cativa care au stiut ce sa le faca la masinile lor :)))
Nu instigam la ura, oamenii si-au distrus propriile masini, sa ne intelegem foarte bine :)
Ce sa zic, n-i rau deloc pentru o companie asa de mica la care masinile se descompun si sunt pline de defecte :)
BMW a mai scazut putintel, pe la 59 de dolari :)
Diferenta intre BMW si Tesla e cam ca de la 59 cu 1627 :)
Lasa, nu pune la inima, ca au declarat cei de la BMW la inceputul anului ca ei vor mai face masini cu motorizari diesel inca vreo 20 de ani si cu motoare pe benzina inca vreo 30 :)) ce tari sunt astia de la BMW :))
Partea si mai tare ca sunt si multi care i-au crezut :))
Ma tavalesc de ras cand vad nivelul romanilor importatori de tigai germane.
Hai sa revenim la subiectul electric si sa spunem ca Germania sustine evolutia:
https://electrek.co/2020/06/04/germany-boost-ev-incentives-9000-euros-helping-tesla-model-3-vw-id-3/
In acelasi timp Germania scapa de jafuri (in special diesel) si le vinde la preturi bunicele in tarile mai putin evoluate si acolo unde nivelul de cultura automobilistica e la pragul de sub nivelul marii.
Masinutzele cu baterii sunt in momentul asta un produs de nisa, nicidecum ceva care va ajunge de larg consum cu tehnologia actuala. Deci cand iei asa ceva, daca ai ceva in cap, stii ca o sa "se bucure" de obsolescentza urgenta. Si totusi, faci pasul asta, din exaltare, din lipsa de rabdare, din curiozitatea cu care cumperi un nou gadget, pentru ca asa cum spuneam alte dati, astea nu mai sunt masini, ci gadgeturi.
Bateriile jucariilor actuale sunt cele care isi vor pierde eficienta si vor face tot angrenaju' inutilizabil practic dupa vreo 6+ ani maximum. NIMENI nu va cumpara asa ceva SH, decat cu bateria schimbata recent. Ceea ce te va duce intr-o cheltuiala de peste 10.000 de Eur la o masina gen Renault electric. Pur si simplu toate argumentele rationale si logice sunt impotriva lor.