STUDIU: Soferii hibridelor conduc mai mult si iau mai multe amenzi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
O societate de asigurari din Statele Unite ale Americii a efectuat un studiu pentru a observa obiceiurile si preferintele soferilor de automobile cu un tren de rulare hibrid. Rezultatele acestui sondaj au fost relativ socante – se pare ca soferii hibridelor parcurg mult mai multi kilometri decat soferii vehiculelor conventionale. Pe langa asta, soferii hibridelor sunt campioni la amenzi de viteza in Statele Unite ale Americii. Esantionul pe care a fost realizat acest studiu este de 360.000 persoane, care au fost intervievate intre 2007 si 2008.
Distanta parcursa anual de soferii hibridelor este, in medie, cu 3.200 kilometri mai mare decat cea parcursa de soferii tipici ai vehiculelor conventionale. Se pare ca acestia au realizat kilometri suplimentari seara si in weekend-uri. Perioada mai mare de timp petrecuta pe sosea de catre soferii hibridelor ii face mai vulnerabili la accidente, din cauza faptului ca sunt expusi mai mult traficului. Aceasta expunere la trafic ii face pe soferii hibridelor mai nervosi si mai grabiti, motiv pentru care iau amenzi de circulatie mai des.
Statisticile au aratat ca soferii modelelor Toyota Prius au luat 0.38 amenzi la 160.000 kilometri, pe cand soferii vehiculelor conventionale au luat 0.23 amenzi la 160.000 km. Modelul Toyota Prius este dat ca exemplu in acest sondaj deoarece acesta este cel mai popular hibrid din America de Nord.
Proprietarii hibridelor sufera si cand au probleme tehnice sau accidente, deoarece reparatiile sunt mai scumpe decat interventiile la automobilele conventionale. Costul total al reparatiilor unui hibrid este cu 31-45% mai mare fata de un automobil conventional de dimensiuni si performante comparabile.Via | Straightline
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Ce gasesc cu adevarat socant este numarul mediu de amenzi. 0.23 in medie la 160.000Km? Chiar daca circula in mare parte pe autostrazi...insemna ca doar unul din 4 soferi a fost sanctionat pe parcursul a 160.000Km. Cred ca ii ustura tare la buzunar, pe loc si probabil si in pretul asigurarilor de sunt asa disciplinati.