STUDIU: Soferii hibridelor conduc mai mult si iau mai multe amenzi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
O societate de asigurari din Statele Unite ale Americii a efectuat un studiu pentru a observa obiceiurile si preferintele soferilor de automobile cu un tren de rulare hibrid. Rezultatele acestui sondaj au fost relativ socante – se pare ca soferii hibridelor parcurg mult mai multi kilometri decat soferii vehiculelor conventionale. Pe langa asta, soferii hibridelor sunt campioni la amenzi de viteza in Statele Unite ale Americii. Esantionul pe care a fost realizat acest studiu este de 360.000 persoane, care au fost intervievate intre 2007 si 2008.
Distanta parcursa anual de soferii hibridelor este, in medie, cu 3.200 kilometri mai mare decat cea parcursa de soferii tipici ai vehiculelor conventionale. Se pare ca acestia au realizat kilometri suplimentari seara si in weekend-uri. Perioada mai mare de timp petrecuta pe sosea de catre soferii hibridelor ii face mai vulnerabili la accidente, din cauza faptului ca sunt expusi mai mult traficului. Aceasta expunere la trafic ii face pe soferii hibridelor mai nervosi si mai grabiti, motiv pentru care iau amenzi de circulatie mai des.
Statisticile au aratat ca soferii modelelor Toyota Prius au luat 0.38 amenzi la 160.000 kilometri, pe cand soferii vehiculelor conventionale au luat 0.23 amenzi la 160.000 km. Modelul Toyota Prius este dat ca exemplu in acest sondaj deoarece acesta este cel mai popular hibrid din America de Nord.
Proprietarii hibridelor sufera si cand au probleme tehnice sau accidente, deoarece reparatiile sunt mai scumpe decat interventiile la automobilele conventionale. Costul total al reparatiilor unui hibrid este cu 31-45% mai mare fata de un automobil conventional de dimensiuni si performante comparabile.Via | Straightline
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Ce gasesc cu adevarat socant este numarul mediu de amenzi. 0.23 in medie la 160.000Km? Chiar daca circula in mare parte pe autostrazi...insemna ca doar unul din 4 soferi a fost sanctionat pe parcursul a 160.000Km. Cred ca ii ustura tare la buzunar, pe loc si probabil si in pretul asigurarilor de sunt asa disciplinati.